10. november 2005 kell 22:00

Uus müüginipp ? näidiskodu müügisaalis

?Siin tuleb see ostuotsus kergemini, tekitame inimestele kodutunde,? räägib NCC Ehituse arendusdirektor Priit Aer Kodupoe müügisaalis kõrge puust elutoalaua taga istudes. Kuigi nimi Kodupood võib alguses inimese eksiteele juhtida, jättes mulje, nagu oleks ehitusfirma endale toidupoe teinud, see nii ei ole. Soome emafirma kombel tehtud poes pole müügil mitte leib, sai ja piim, vaid korterid.

Et ostjale tulevane eluase kohe silmade ette tuua, on müügisaal ka sellekohaselt sisustatud. Olemas on lai kaheinimesevoodi, diivan, mille ees seina peal ripub ekraan, kuhu saab videoprojektoriga pilti lasta, vannituba ning kööginurk, kust ei puudu ka espressomasin. Sisustust korteriga sellegipoolest kaasa ei anta, NCC partnerid on need vaid välja pannud juhuks, kui keegi tahaks koos korteriga suuremaid mugavusi.

Vanni või diivani võib näiteks ka kohe selga upitada ja kaasa võtta. ?Sellist pretsedenti keegi veel siiski loonud ei ole,? räägib Aer.

Kodupoest leiab sanitaartehnikatootja Bal­teco vanni. Firma Eesti müügidivisjoni juhi Andrus Nõmme sõnul on koostöö mugav ning arendajaid, kellega sel moel koostööd tehakse, veel mitu. ?Püüame kõikides ehitusprojektides promoda oma tooteid,? rääkis ta.

Müügil olevad korterid on NCC enda arendatud ning ehitatud, Aeru sõnul on selle aasta maht 200 korterit, millest 50?56 protsenti on ise müüdud, ülejäänu Eri Kinnisvara kaudu.

Arco Vara turundusspetsialisti Koidu Moori sõnul on konkurentide ettevõtmise näol tegemist kavala nipiga. ?Kodu ost on suuresti ka emotsionaalne otsus ? selline lähenemine võtab inimestel pingeid maha ja tekitab positiivsema ning kodusema tunde,? seletas ta. Et keegi sellist asja juba teinud oleks ja ebaõnnestunud, ei teadnud Moor rääkida. ?Küll on tehtud näidiskortereid ja neid ka täielikult sisustatud ning see on müügile palju juurde andnud,? lisas Moor.

Autor: Gert D. Hankewitz

Hetkel kuum