• OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5000,96%6 025,17
  • DOW 300,89%42 581,78
  • Nasdaq 0,94%19 630,97
  • FTSE 100−0,19%8 758,04
  • Nikkei 2251,23%38 826,52
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,11
  • OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5000,96%6 025,17
  • DOW 300,89%42 581,78
  • Nasdaq 0,94%19 630,97
  • FTSE 100−0,19%8 758,04
  • Nikkei 2251,23%38 826,52
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,11
  • 31.01.06, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Algas registreerimine kolme Balti riiki hõlmavale brändikonkursile Baltic Brand

Brändikonkursil Baltic Brand valitakse Balti aasta bränd 2006 ja parimad kaubamärgid rahvuslikes kategooriates. Balti aasta brändi nominatsioonis tohivad osaleda brändid levialaga kogu Balti regioonis ning rahvusliku brändi kategooria kriteeriumiks on leviala ühes riigis.
Konkursi eesmärk on välja selgitada need ettevõtted, kes on saavutanud oma brändi arendamisel parimaid tulemusi, ja tunnustada neid. Avatud konkursil võivad osaleda kõik Eestis, Lätis või Leedus tegutsevad ettevõtted, millele kuuluvad Balti riikides registreeritud kaubamärgid.
Selle aasta konkurss toimub 18 toodete ja teenuste grupis. Lisaks antakse välja kaks auhinda erikategooriates - parim business-to-business kaubamärk ja uus nimi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Balti aasta brändi konkursil hinnatakse brände kahes etapis. Lõpptulemuse moodustab 70% ulatuses kõigis kolmes Balti riigis läbi viidav turu-uuring ning 30% mahus ekspertkomisjoni hinnang.
Küsitlus mõõdab brändi tuntust, väärtust ning tarbija lojaalsust. Ekspertkomisjoni hinnangus võetakse arvesse brändi arendamise strateegiat, kuvandi eristumist, brändi tähtsust ning kontseptsiooni vastavust tarbijate vajadustele ja soovidele.
Uuringupartneriks on Turu-Uuringute AS, ekspertkomisjoni kuuluvad juhtivad turundusspetsialistid kõigist kolmest riigist.
Mullu osales konkursil 69 kaubamärki.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 23 p 23 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele