• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 19.10.06, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kingitus ettevõttelt näitab töötaja väärtustamist

Ivar Kalev, KB Eesti juhatuse liige, on veendunud, et kingitusi võib alati jagada. Inimestele meeldib kinke saada ja firmasisesel üritusel kingikotist leitud meenega saab oma töötajaid tunnustada ning neile rõõmu valmistada.
Pahatihti arvatakse, et firma logoga kingitused on mõeldud eelkõige klientidele. Oma töötajaile neid ei kingita, vaid kasutatakse pigem reklaami eesmärgil. Kuid kui töötaja on uhke firma üle, kus ta töötab, siis miks ei peaks ta hindama näiteks oma ettevõtte sümboolikaga jõulukingitust?
Ivar Kalevi arvates on siin oluline osa siiski ka firma mainel. Hea mainega tuntud firma logo võib anda kingitud tootele lisaväärtuse. Vastupidisel juhul ei saa selles kindel olla.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kalev märgib, et see, milliseid kingitusi jagada, sõltub ürituse iseloomust. Suvepäevadel on tihti mingi temaatika või läbiv stiil, nii et jagatavad meened võiks valida sellest lähtuvalt.
Näiteks esemed, mida kasutatakse mängudes või võistlustes, võib pärast osalejatele mälestuseks jätta. Ühesugused särgid või mütsid on aga parim võimalus teistest eristuda ja samas tekitada meeskonnatunnet kandjate vahel.
Kindlasti on palju muidki võimalusi, aga T-särk ja nokamüts on väga klassikalised tooted ja kindla peale minek. Kui ka igal aastal särk kinkida, ei ole vaja karta, et see igavaks muutub, kuna kujunduse ja mudeli võib alati erineva valida.
Kui suvepäevade meened võivad olla pisut odavamast hinnaklassist ja ainult selleks konkreetseks sündmuseks kasutatavad tooted, siis jõulukingi näol on ettevõtte juhil hea võimalus meeskonna tunnustamiseks ja töötajatele tänu avaldamiseks aasta jooksul tehtud töö eest. Seega jõuludeks tasuks kinkida pigem midagi asjalikumat. Midagi, millel on natuke suurem väärtus või praktiline otstarve igapäevases kasutuses.
Kõige olulisem ei ole ju mitte kingituse suurus, vaid pigem hea idee - asjad, mis on erilised kas oma olemuselt või ajastuselt, on need, mis äratavad tähelepanu ja aitavad eristuda.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele