• OMX Baltic0,32%300,97
  • OMX Riga0,26%895,3
  • OMX Tallinn0,23%2 073,4
  • OMX Vilnius0,61%1 209,83
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,36%8 791,39
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,92
  • OMX Baltic0,32%300,97
  • OMX Riga0,26%895,3
  • OMX Tallinn0,23%2 073,4
  • OMX Vilnius0,61%1 209,83
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,36%8 791,39
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,92
  • 31.10.06, 09:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pankadest pakub parimat teenindust Sampo Pank

Uuringufirma Dive poolt oktoobris testklientide abil läbi viidud Dive TeenindusTop uuringust selgus, et pankadest on kõige parem teenindus Sampo Pangas, kus külastuse käigus hinnatud aspektid said koondhindeks pea maksimumi.
Paremuselt teise koha saavutas Balti Investeeringute Grupi Pank ning kolmandale kohale jäi SEB Eesti Ühispank. Lisaks eelpool mainitud pankadele olid uuringusse kaasatud ka Hansapank, Krediidipank, Nordea Eesti, Parex Panka Eesti Filiaal, SBM Pank ja Tallinna Äripank, teatas Dive.
Situatsioon, mida testkliendid pankades läbi mängisid, oli kõikidele ühesugune - testkliendid käitusid tavaklientidena, tundes huvi tähtajaliste hoiuste vastu.
Pankade teenindust hinnati teiste teenindusettevõtetega võrreldes keskmisest kõrgemalt - teenindusaspektide hinnangute koondtulemuse oli 90%. Pea sama kõrge tulemuse on varasemates Dive TeenindusTop uuringutes saavutanud vaid kindlustusfirmad ja autoesindused (89%).

Artikkel jätkub pärast reklaami

Keskmisest paremad tulemused olid pankade teeninduse puhul kliendiga kontakti loomises, teenindajate üldistes käitumis- ja suhtlemisoskustes ning teeninduskoha välimuses, mis oli kõikjal pea laitmatu.
Kuigi koondtulemus oli väga hea, esines ka viimati hinnatud teenindusvaldkonnas vajakajäämisi. Teiste aspektidega võrreldes nõrgemaks jäi kliendi konkreetsete vajaduste ja võimaluste välja selgitamine. Mitmel külastusel tutvustasid teenindajad küll üldiselt erinevaid tooteid, kuid ei püüdnudki kindlaks teha, milline neist võiks antud kliendile kõige paremini sobida. Näiteks ei küsinud teenindaja külastuse jooksul kordagi, kui suurt summat hoiustada soovitakse või jäi hätta kliendile soovituste andmisel, kuigi klient sellest väga huvitatud oli. Samuti esines probleeme silmsidega.
Dive TeenindusTop on testostude ehk mystery shopping meetodil teostatav valdkonnauuring, kus igal kuul valitakse välja üks tegevusala, mille teenindust hinnatakse mystery shopping ehk testostude meetodil.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele