• OMX Baltic−0,18%293,22
  • OMX Riga−0,74%909,31
  • OMX Tallinn−0,08%1 959,7
  • OMX Vilnius−0,21%1 231,27
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,18%9 224,84
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,29
  • OMX Baltic−0,18%293,22
  • OMX Riga−0,74%909,31
  • OMX Tallinn−0,08%1 959,7
  • OMX Vilnius−0,21%1 231,27
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,18%9 224,84
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,29
  • 18.12.06, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Raudtee - riigi võimalus

Raudtee taasriigistamine on proovikivi Eesti riigile, tõestamaks heaperemehelikkust. Riigi esmane funktsioon ei ole kasumit teenida, vaid tagada kodanikele soodus pinnas eneseteostuseks ettevõtluses.
Riigil omanikuna on erinevalt erafirmast kohustus keskenduda pehmetele väärtustele. Rongiühenduse taastamine ning uute liinide rajamine Tallinna lähilinnadega peaks olema üks prioriteete. Kiire ja turvaline rongiühendus mööda Eestit laialivalgunud Tallinna osadega on võti, mis päästab ummikust, tõstes konkurentsivõimet terves Eestis.
Autor: Agur Paesüld

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele