• OMX Baltic−0,25%295,41
  • OMX Riga0,58%906,65
  • OMX Tallinn−0,24%2 036
  • OMX Vilnius−0,04%1 201,36
  • S&P 500−0,12%6 362,9
  • DOW 30−0,38%44 461,28
  • Nasdaq 0,15%21 129,67
  • FTSE 1000,01%9 136,94
  • Nikkei 2250,9%41 020,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,66
  • OMX Baltic−0,25%295,41
  • OMX Riga0,58%906,65
  • OMX Tallinn−0,24%2 036
  • OMX Vilnius−0,04%1 201,36
  • S&P 500−0,12%6 362,9
  • DOW 30−0,38%44 461,28
  • Nasdaq 0,15%21 129,67
  • FTSE 1000,01%9 136,94
  • Nikkei 2250,9%41 020,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,66
  • 08.02.07, 13:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pangad: meil on tava, et kliente ei arvustata

Nii Nordea kui Hansapank kinnitasid postimees.ee-le, et neil ei ole sellist olukorda ette tulnud, et töötajad oleksid kliente arvustanud. Samas usuvad konkurendid, et SEB Eesti Ühispangas toimunud intsidendi puhul oli tegu kahetsusväärse üksikjuhtumiga.
«Meil on sisemiselt kokku lepitud hea tava, et kliendisuhtlus toimub lugupidavas toonis ning kliente ei arvustata,» rõhutas Hansapanga meediasuhete juht Kristiina Tamberg.
Nordea kvaliteedijuht Kadi Skoblov ütles, et Nordeas ei ole samuti ühtki juhtumit klientide inetust kohtlemisest ja mõnitamisest esinenud.
«Koolitame oma klienditeenindajaid teenindus- ja kvaliteedistandardite osas pidevalt, samuti on meil arvuti ja interneti kasutamine reglementeeritud ja mõeldud ikkagi tööülesannete täitmiseks.»

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kuna klienditeenindusuuringu järgi olid mullu parimad teenindajad just panganduses, on Skoblovi hinnangul põhjust uskuda, et SEB Eesti Ühispanga loo näitel on tegemist kahetsusväärse üksikjuhtumi ja konkreetse teenindaja, mitte panga üldise teeninduskultuuriga.
«Kui meieni peaks jõudma info, et Nordea klienditeenindus pole kooskõlas kehtestatud standarditega, uurime kindlasti info tõesust. Kui klienditeenindaja pole oma ülesandeid täitnud kohaselt, vaadatakse koos kontorijuhiga üle puudused tema töös, kuulatakse ära töötaja selgitused ning tõsise rikkumise korral vabastatakse inimene ametist,» rõhutas Skoblov.
SEB Eesti Ühispank lasi lahti Tartus Eedeni kaubanduskeskuses asuva harukontori teenindajad, kes avalikus internetikeskkonnas Orkut räigelt kliente arvustasid. Klienditeenindajad kirjutasid üksteisele, mida nad arvavad klientide kohta, keda nad parasjagu teenindasid. Tellerid ei arvestanud, et nende kirjutatud eriti labaseid kommentaare näevad kõik suhtluskeskkonna kasutajad, kirjutas Eesti Ekspress.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 17 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele