• OMX Baltic0,12%263
  • OMX Riga−0,36%877,57
  • OMX Tallinn0,16%1 695,25
  • OMX Vilnius0,12%1 003,56
  • S&P 5001,87%5 723,23
  • DOW 301,38%42 076,48
  • Nasdaq 2,79%18 063,71
  • FTSE 1000,91%8 328,72
  • Nikkei 2252,13%37 155,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,93
  • OMX Baltic0,12%263
  • OMX Riga−0,36%877,57
  • OMX Tallinn0,16%1 695,25
  • OMX Vilnius0,12%1 003,56
  • S&P 5001,87%5 723,23
  • DOW 301,38%42 076,48
  • Nasdaq 2,79%18 063,71
  • FTSE 1000,91%8 328,72
  • Nikkei 2252,13%37 155,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,93
  • 08.02.07, 13:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pangad: meil on tava, et kliente ei arvustata

Nii Nordea kui Hansapank kinnitasid postimees.ee-le, et neil ei ole sellist olukorda ette tulnud, et töötajad oleksid kliente arvustanud. Samas usuvad konkurendid, et SEB Eesti Ühispangas toimunud intsidendi puhul oli tegu kahetsusväärse üksikjuhtumiga.
«Meil on sisemiselt kokku lepitud hea tava, et kliendisuhtlus toimub lugupidavas toonis ning kliente ei arvustata,» rõhutas Hansapanga meediasuhete juht Kristiina Tamberg.
Nordea kvaliteedijuht Kadi Skoblov ütles, et Nordeas ei ole samuti ühtki juhtumit klientide inetust kohtlemisest ja mõnitamisest esinenud.
«Koolitame oma klienditeenindajaid teenindus- ja kvaliteedistandardite osas pidevalt, samuti on meil arvuti ja interneti kasutamine reglementeeritud ja mõeldud ikkagi tööülesannete täitmiseks.»
Kuna klienditeenindusuuringu järgi olid mullu parimad teenindajad just panganduses, on Skoblovi hinnangul põhjust uskuda, et SEB Eesti Ühispanga loo näitel on tegemist kahetsusväärse üksikjuhtumi ja konkreetse teenindaja, mitte panga üldise teeninduskultuuriga.
«Kui meieni peaks jõudma info, et Nordea klienditeenindus pole kooskõlas kehtestatud standarditega, uurime kindlasti info tõesust. Kui klienditeenindaja pole oma ülesandeid täitnud kohaselt, vaadatakse koos kontorijuhiga üle puudused tema töös, kuulatakse ära töötaja selgitused ning tõsise rikkumise korral vabastatakse inimene ametist,» rõhutas Skoblov.
SEB Eesti Ühispank lasi lahti Tartus Eedeni kaubanduskeskuses asuva harukontori teenindajad, kes avalikus internetikeskkonnas Orkut räigelt kliente arvustasid. Klienditeenindajad kirjutasid üksteisele, mida nad arvavad klientide kohta, keda nad parasjagu teenindasid. Tellerid ei arvestanud, et nende kirjutatud eriti labaseid kommentaare näevad kõik suhtluskeskkonna kasutajad, kirjutas Eesti Ekspress.

Seotud lood

Uudised
  • 08.02.07, 07:56
SEB tellerid mõnitasid Orkutis kliente
SEB Eesti Ühispank lasi lahti Tartus Eedeni kaubanduskeskuses asuva harukontori teenindajad, kes avalikus internetikeskkonnas Orkut räigelt kliente arvustasid.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.09.24, 13:51
Sileni vaikuseruumid liiguvad taastuvenergia abil nullheite suunas
Unikaalseid vaikuseruume tootev Silen kasutab nüüdsest vaid taastuvenergiat, kuna ettevõtte kestlikumaks muutmine annab eksporditurgudel märgatava konkurentsieelise.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele