Nii Nordea kui Hansapank kinnitasid
postimees.ee-le, et neil ei ole sellist olukorda ette tulnud, et töötajad
oleksid kliente arvustanud. Samas usuvad konkurendid, et SEB Eesti Ühispangas
toimunud intsidendi puhul oli tegu kahetsusväärse üksikjuhtumiga.
«Meil on sisemiselt kokku lepitud hea tava, et kliendisuhtlus toimub lugupidavas toonis ning kliente ei arvustata,» rõhutas Hansapanga meediasuhete juht Kristiina Tamberg.
Nordea kvaliteedijuht Kadi Skoblov ütles, et Nordeas ei ole samuti ühtki juhtumit klientide inetust kohtlemisest ja mõnitamisest esinenud.
«Koolitame oma klienditeenindajaid teenindus- ja kvaliteedistandardite osas pidevalt, samuti on meil arvuti ja interneti kasutamine reglementeeritud ja mõeldud ikkagi tööülesannete täitmiseks.»
Kuna klienditeenindusuuringu järgi olid mullu parimad teenindajad just panganduses, on Skoblovi hinnangul põhjust uskuda, et SEB Eesti Ühispanga loo näitel on tegemist kahetsusväärse üksikjuhtumi ja konkreetse teenindaja, mitte panga üldise teeninduskultuuriga.
«Kui meieni peaks jõudma info, et Nordea klienditeenindus pole kooskõlas kehtestatud standarditega, uurime kindlasti info tõesust. Kui klienditeenindaja pole oma ülesandeid täitnud kohaselt, vaadatakse koos kontorijuhiga üle puudused tema töös, kuulatakse ära töötaja selgitused ning tõsise rikkumise korral vabastatakse inimene ametist,» rõhutas Skoblov.
SEB Eesti Ühispank lasi lahti Tartus Eedeni kaubanduskeskuses asuva harukontori teenindajad, kes avalikus internetikeskkonnas Orkut räigelt kliente arvustasid. Klienditeenindajad kirjutasid üksteisele, mida nad arvavad klientide kohta, keda nad parasjagu teenindasid. Tellerid ei arvestanud, et nende kirjutatud eriti labaseid kommentaare näevad kõik suhtluskeskkonna kasutajad, kirjutas Eesti Ekspress.
Seotud lood
SEB Eesti Ühispank lasi lahti Tartus Eedeni
kaubanduskeskuses asuva harukontori teenindajad, kes avalikus
internetikeskkonnas Orkut räigelt kliente arvustasid.
Unikaalseid vaikuseruume tootev Silen kasutab nüüdsest vaid taastuvenergiat, kuna ettevõtte kestlikumaks muutmine annab eksporditurgudel märgatava konkurentsieelise.
Enimloetud
5
Pingerivis 128 toidutööstust
Viimased uudised
„Konkurentidele ei meeldi, et tulime turule“
Hetkel kuum
Pingerivis 128 toidutööstust
Tagasi Äripäeva esilehele