Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
SEB tellerid mõnitasid Orkutis kliente
SEB Eesti Ühispank lasi lahti Tartus Eedeni
kaubanduskeskuses asuva harukontori teenindajad, kes avalikus
internetikeskkonnas Orkut räigelt kliente arvustasid.
Klienditeenindajad kirjutasid üksteisele, mida nad arvavad klientide kohta, keda nad parasjagu teenindasid. Tellerid ei arvestanud, et nende kirjutatud eriti labaseid kommentaare näevad kõik suhtluskeskkonna kasutajad, kirjutas Eesti Ekspress.
Nii Nordea kui Hansapank kinnitasid
postimees.ee-le, et neil ei ole sellist olukorda ette tulnud, et töötajad
oleksid kliente arvustanud. Samas usuvad konkurendid, et SEB Eesti Ühispangas
toimunud intsidendi puhul oli tegu kahetsusväärse üksikjuhtumiga.
Augusti lõpus hakkas Saue vallas Laagris tööle rahvusvahelise toiduainetööstuse Solina uus 15 000 ruutmeetrine moodne tootmiskompleks. Selleks, et tehase logistika oleks sujuv, kiire ning turvaline, tegi Forus koostöös ettevõttega GoSwift nutika turvalahenduse. Lisaks hoolitseb Forus kogu territooriumi turvalisuse ja nõrkvoolusüsteemide hoolduse eest.