• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 23.03.07, 10:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Wõro uus pakendikujundus läks maksma miljon krooni

Eesti suuruselt teine lihatoodete valmistaja Wõro investeeris pakendiuuendustesse ligi miljon krooni ning töötas välja uue kujunduse, mis aitab Wõrol kireval turul senisest paremini eristuda.
Wõro turundusjuht Rene Kiis usub, et Wõro uue kujundusega pakendid annavad kireval lihatoodete turul konkurentsieelise ning pakuvad selgust nii Wõro toodete lõpptarbijatele kui ka klientidele. „Lähtusime sellest, et Wõro mahedamaitselised ja lepasuitsused tooted eristuksid poelettidel selge, lihtsa ja omanäolise kujundusega ning oleksid juba kaugelt äratuntavad,” lisas Kiis.
„Usume, et uus, arusaadavam ning pilkupüüdvam kujundus aitab meil eristuda ja me suudame üllatada meeldivalt vanu ja võita uusi kliente," sõnas Kiis.
Uue kujunduse loomine oli pikk protsess ning pakendite väljavahetamine toimub järk-järgult. Uus kujundus loodi koostöös reklaamiagentuuriga Zavod ning see on Eesti suuremate kaubanduskettide ostujuhtide poolt saanud posiitvse tagaside.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Wõro tootevalikusse kuulub ligi sada eri nimetust lihatooteid. Ettevõte annab tööd 200 inimesele, olles Ahja valla suurim tööandja. Wõro turuosa on 13 protsenti.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 10 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele