• OMX Baltic0,57%301,39
  • OMX Riga0,52%868,04
  • OMX Tallinn0,34%1 961,49
  • OMX Vilnius0,56%1 172,25
  • S&P 5000,74%5 525,21
  • DOW 300,05%40 113,5
  • Nasdaq 1,26%17 382,94
  • FTSE 1000,09%8 415,25
  • Nikkei 2251,9%35 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,86
  • OMX Baltic0,57%301,39
  • OMX Riga0,52%868,04
  • OMX Tallinn0,34%1 961,49
  • OMX Vilnius0,56%1 172,25
  • S&P 5000,74%5 525,21
  • DOW 300,05%40 113,5
  • Nasdaq 1,26%17 382,94
  • FTSE 1000,09%8 415,25
  • Nikkei 2251,9%35 705,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,86
  • 23.04.07, 17:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestis toimus 163 miljoni eest tagant otsasõite

Aastate 2003-2006 andmete alusel on Eestis enimlevinud liiklusõnnetuse liigiks tagant otsasõidud, liikluskindlustus hüvitas ainuüksi 2006. aastal tagant otsasõitudes põhjustatud kahjusid ligi 163 miljoni krooni ulatuses.
Hoolimata sellest, et tagant otsasõidud ei too endaga tavaliselt kaasa raskeid inimvigastusi, on LKF hinnangul ühiskonnale tekkinud kahju küllalt suur, et nende ärahoidmisele suuremat tähelepanu pöörata, kirjutas Eesti Päevaleht.
Tagant otsa sõitmist on peaaegu alati võimalik ära hoida ohutu pikivahe valimisega. Ohutut pikivahet on tavaliikluses kõige lihtsam kontrollida kahe sõiduki vahelise maa läbimiseks kuluva aja järgi.
Ohutuks pikivahe läbimise ajaks loetakse 2 sekundit linnaliikluses ja 3 sekundit asulavälises liikluses. Alla 1 sekundi pikivahe puhul ei ole taga sõitval juhil eessõitja äkkpidurduse korral praktiliselt võimalik kokkupõrget vältida.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele