Baltika aprilli konsolideeritud müügitulu ulatus
89.4 miljoni kroonini kasvades eelmise aastaga võrreldes 23%.
Aprilli jaemüük kasvas 22% ja ulatus 73.3 miljoni kroonini. Hulgimüük kasvas 15% võrra 13.4 miljoni kroonini, teatas ettevõte börsile.
Maade lõikes kasvas aprillis jaemüük eelmise aastaga võrreldes Venemaal 72%, Leedus 30%, Lätis 28%, Eestis 11% ja Ukrainas 7%.
Aprilli lõpu seisuga oli Baltika Grupil 122 kauplust müügipinnaga 22,531 ruutmeetrit. Aprillis avati kuus poodi ja suleti kaks poodi. Avamised toimusid Leedus ja Venemaal. Lisaks viidi Riias üks kauplus üle suuremale pinnale - sellega avas Monton oma suurima brändipoe, mille müügipind ulatub 603 ruutmeetrini. Müügipinna suurenemine on tingitud kaubamärgi laienemisest uutesse tootegruppidesse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
2007. aasta esimese nelja kuuga on Baltika avanud 14 uut poodi, sh on kaks poodi viidud üle suuremale pinnale. Esimesel poolaastal on planeeritud avada kokku 16 poodi.
Nelja kuu kokkuvõttes ulatusid Grupi müügitulud 356 miljoni kroonini, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 38%, sh jaekäive oli kokku 287 miljonit krooni (kasv 44%) ja hulgimüük 63 miljonit krooni (kasv 16%).