Toomas Aul, OÜ Viru Kalatööstuse tegevjuht
Mis varjama? Vastupidi! Viru Kala bränd on ikka see, mis edasi viib. Eesti kalatootjad on hinnatud igal pool ja Eesti päritolu ongi see, mis tagab müügiedu. Pole küsimustki, et selle varjamine oleks hoopis kahjulik. Seda näitab ka asjaolu, et paljud välismaa firmad on püüdnud meie kaubamärki järele teha.
Ilo Rannu, ASi Kitman juhataja
Oleneb, kuhu müüa. Kui Venemaale, siis peab seda suure tõenäosusega varjama (naerab). Midagi me teeme ise ka sinna, aga võimalikult vähe, kuna oleme kartnud seda sama asja. Meie kindlasti ei varja Eesti päritolu ja punnitame sellele just takka. Tihti üritatakse sind küll sinna nurka suruda, et odavad kulud ja odav tööjõud. Siis tuleb jälle öelda, et kuulge sõbrad, soodsad võime me olla, kuid odavad küll mitte.
Autor: ÄP