Juunikuus muutis Eesti Post osa regioonide
postiindekseid, et teha inimestele kirjade kättetoimetamine mugavamaks ja
kiiremaks. Ettevõtete jaoks, kes impordivad kaupa ja peavad varustama tooted
tõlke ja maaletooja infoga, tõotas muutus kalliks maksma minna.
Näiteks AS Würth, kes tarnib Saksamaalt tööriistu ja kemikaale, oleks olnud sunnitud toodete etikettidel sisuliselt ühe numbri muutmiseks kulutama 150 000 krooni, kirjutas EPL Online.
AS-i Würth mure ning ajakirjanduse jätkuv huvi tõi kaasa Eesti Posti juhatuse otsuse jätta suurkliendile kehtima vana sihtnumber 75301.
“Juhatuse otsusest tulenevalt jääb teile kehtima sama sihtnumber ning pole vajadust teha muudatusi etikettidel ja blankettidel, s.t täiendavaid lisakulutusi sellega ei kaasne,” teatas Eesti Posti suurkliendisuhete osakonna juhataja Luule Trummar AS-ile Würth.