Nädalavahetusel muutis USA jaemüügikett
7-Eleven Inc. tosin oma poodi Simpsonite animasarjast tuntuks saanud
Kwik-E-Martiks.
Nii need poed kui ka enamik teistest enam Ameerika kui 6000 7-Eleveni kauplustest müüvad nüüd tooteid, mida seni võis näha vaid teleekraanilt: Buzz Colat, KrustyO hommikuhelbeid jm, kirjtuas news.yahoo.com.
Kõik see on osa suurest kampaaniast, mis valmistab inimesi ette 27. juulil linastuvaks kinofilmiks "Simpsonite film" ("The Simpsons Movie").
Filmitootja 20th Century Foxi ja Homeri loojad Gracie Filmsis leiavad, et tegemist on odava nipiga nende filmile tähelepanu pöörata. Filmitootjad ei ole kampaaniaga kuidagi seotud. See on 7-Eleveni oma algatus.
7-Elevenis aga loodetakse, et kampaania näitab kõikjal levinud kaubandusketi omadust naerda ka iseenda üle. Sellist omadust ei kohta suurtes korporatsioonides just tihti.