• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 04.07.07, 09:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Allahindlus meelitab ka tavahinnaga ostma

Paljude jaemüügifirmade turundus on üles ehitatud pidevatele allahindlustele, mille abil inimesed poodi meelitatakse ja seeläbi ka tavahinnaga toodete müüki suurendatakse.
Selliste firmade hulka kuuluvad näiteks K-Arvutisalong, mööblipoed Sotka ja Asko ning satelliittelevisiooni pakkuv Viasat, kirjutas Äripäev.
"See on üks oluline osa meie ärikontseptsioonist," teatas K-Arvutisalongi marketingiosakonna juht Taavi Raidma. Igas kuus korraldatavad allahindlused on edukalt aidanud müüki suurendada. "Lepime tarnijatega kokku tooted, mida soodsalt müüa saame. Nende abil on meil võimalik teha lisamüüki ja nii müüme ka tavahinnaga tooteid," selgitas Raidma.
"Suured allahindlused on meil jaanuari- ja juulikuus ning need kestavad terve kuu," selgitas Sotka ja Asko mööblikaubamajasid juhtiva Indoor Groupi tegevdirektor Niko Romanainen. Kuna mudelid vahetuvad, siis on allahindluste käigus hea vanad tooted ja näidised maha müüa.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Väiksemad kampaaniad, nagu Must müük või Diivanipäevad, kestavad vaid nädalavahetuse või maksimaalselt nädala. "Kliendile peab kogu aeg kampaaniaid ja pakkumisi tegema ning näitama, mis meil uut on," põhjendas Romanainen ning kinnitas, et kampaaniad tasuvad end ära.
Reklaamiagentuuri Tank tegevjuht Joel Volkov leiab, et see on igati normaalne käitumine ning ilmselt jääb alati toimima. Kui vaadata laiemalt, siis on see omane ka telekommunikatsioonifirmadele ja supermarketitele. Põhimõte on välja käia n-ö majakas, mis püüab inimesi ja mille tulemusena saab talle midagi maha müüa.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 21 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele