Äripäeva reklaami- ja
turunduskonsultatsiooni direktor Ethel Reier võitis Bonnieri müügiauhinna
konkursi ja sai auhinnaks 10 000 eurot (156 000 krooni).
Konkursile esitati 500 kandidaati, kellest nominentideks valiti 14.
Auhind anti välja otsemüügi, telefonimüügi, üllataja ja müügimänedzeri kategoorias. Telefonimüügi võitis Anna Fjällström Dagens Nyheterist. Aasta uustulnukaks sai Päivi EränköMTV3st ja parim müügiagent oli Johan Wictorin Bonnier Responsmedierist.
"Ethel võib olla õigusega uhke, sest Äripäev on praegusel hetkel veenvalt majanduslikult kõige edukam ajaleht Balti riikides ja ka kogu Euroopas on meile raske leida võrdseid. Ausalt öelda oleksin olnud isegi pettunud kui Etheli saavutust poleks märgatud," kommenteeris AS Äripäeva peadirektor Igor Rõtov.
"Müügiesindaja taustaga kandidaat on tõeliselt tulemustele orienteeritud, kuid on samas ka väga hästi organiseeritud juht. See inimene on pühendanud palju aega ja energiat, et üles ehitada osakond, mis on tuntuks saanud loomingulise õhkkonna ja müügiviisiga, mis laseb müügiesindajatel tunda end arenemisvõimelise ja inspireerituna. Julgus lahendada konflikte, tugev võime juhtida tugevas konkurentsis, ja kirg ületada seatud eesmärke," oli žürii kommentaar.
Bonnier on Skandinaavia suurim kirjastaja, kes tegutseb 21 riigis. Gruppi kuulub 150 ettevõtet ja Grupi käive oli 2006. aastal 2,2 miljardit eurot.