Eilsest töötab AS Hansabuss müügi- ja
turundusdirektorina Kaido Kuusk, kes hakkab juhtima AS Hansabussile kuuluvate
brändide Hansabuss, Hansarent, Business line ja City Tour müüki.
AS Hansabuss muudab struktuuri, et laienemisele lisaks ka efektiivsust ja kliendirahulolu tõsta, teatas ettevõte.
Seni müügiosakonda juhtinud Andres Puskar asub AS Hansabussi juhatuse liikmena tegevdirektori ülesandeid täitma. Hansabussi looja ja suuromanik Neeme Tammis jääb juhatuse esimeheks, kuid distantseerub igapäevasest tegevjuhtimisest, et keskenduda ettevõtte strateegilise arengu küsimustele.
„Näen oma põhiülesandena Hansabussi klienditeeninduse paindlikumaks muutmist, et pakkuda igale kliendisegmendile tema vajadustele vastavat teenust. Kogu Hansabussi tegevus on seotud ratastel olemisega, seetõttu pöörame ka edaspidi erilist tähelepanu bussijuhtide väljaõppele ja busside turvalisusele,” ütles Kaido Kuusk.
Kaido Kuusk juhtis viimase aasta enne Hansabussi tööleasumist Korea Auto ASi ning oli enne seda viis aastat Chrysleri ja Jeepi toodete müügijuht Eestis, töötades AS Silberautos.
Kuusk on lõpetanud 1998. aastal Estonian Business Schooli bakalaureuse kraadiga ärikorralduse erialal, spetsialiseerudes turundusele, ning õppinud enne seda ärikorraldust Ameerika Ühendriikides Niagara Country Community Colleges. Kaido Kuusk on 31 aastane, tal on kaks tütart.
AS Hansabussis töötas 2006. aastal 220 inimest. AS Hansabussi 2006. aasta käive oli 101 miljonit krooni, kasvades aastaga 80%. Hansabuss teenis mullu 2,2 miljonit krooni kasumit.
AS Hansabuss pakub oma tuntuima kaubamärgi, Hansabussi all tellimusvedusid. Tellimusveod, mida tehakse hõbedaste Hansabussi busside ja väikebussidega, moodustavad pea 80% AS Hansabussi käibest. AS Hansabuss pakub Hansarendi kaubamärgi all väikebusside ja autode rentimist, korraldab nii Tallinnas kui ka Riias City Tour´i kaubamärgi all bussiekskursioone ja pakub Business line kaubamärgi all äriklassi tasemel reisimist Tallinna ja Riia vahel.