• OMX Baltic−0,42%297,09
  • OMX Riga0,4%867,99
  • OMX Tallinn−0,13%1 958,56
  • OMX Vilnius−0,26%1 164,64
  • S&P 500−1,42%5 481,74
  • DOW 30−0,97%40 134,39
  • Nasdaq −1,95%17 121,34
  • FTSE 100−0,02%8 461,56
  • Nikkei 2250,57%36 045,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,94
  • OMX Baltic−0,42%297,09
  • OMX Riga0,4%867,99
  • OMX Tallinn−0,13%1 958,56
  • OMX Vilnius−0,26%1 164,64
  • S&P 500−1,42%5 481,74
  • DOW 30−0,97%40 134,39
  • Nasdaq −1,95%17 121,34
  • FTSE 100−0,02%8 461,56
  • Nikkei 2250,57%36 045,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,94
  • 03.01.08, 18:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parts: Tallinn-Tartu maantee tasuliseks muutmine on halb mõte

Reformierakondlase Hannes Astoki arvates oleks üks viis Tallinna-Tartu maantee ehitamise rahastamiseks maantee valmisolevatel lõikudel liiklemine tasuliseks muutmine. Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts nii ei arva.
Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts arvab, et maantee tasuliseks muutmine on halb mõte.
"Tallinna-Tartu maantee on Eestimaa tuiksoon, mis seob Põhja- ja Lõuna-Eesti üheks tervikuks. Selle tasuliseks muutmine oleks sama kui organismil arteri kinni tõmmata ja öelda, et veri saab läbi vaid raha eest. Möödunud poole aasta jooksul oleme koos rahandusminister Padariga Tartu maantee rahastamist arutades läbi käinud ka PPP ja nn Ego kaardi variandi (ehitaja maksab , aga riik maksab pikema aja jooksul) ning leidsime et kõige targem on teha esimeses etapis kuni Mäoni ja tasuda seda aktsiisist pikemas perioodis" sõnas Parts

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele