• OMX Baltic0,61%306,9
  • OMX Riga0,00%875,55
  • OMX Tallinn0,57%1 908,44
  • OMX Vilnius0,69%1 189,09
  • S&P 500−0,01%6 114,63
  • DOW 30−0,37%44 546,08
  • Nasdaq 0,41%20 026,77
  • FTSE 100−0,37%8 732,46
  • Nikkei 225−0,79%39 149,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,5
  • OMX Baltic0,61%306,9
  • OMX Riga0,00%875,55
  • OMX Tallinn0,57%1 908,44
  • OMX Vilnius0,69%1 189,09
  • S&P 500−0,01%6 114,63
  • DOW 30−0,37%44 546,08
  • Nasdaq 0,41%20 026,77
  • FTSE 100−0,37%8 732,46
  • Nikkei 225−0,79%39 149,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,5
  • 11.01.08, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hansapangal on enim pensionäridest kliente

GfK Custom Research Balticu sügisel läbiviidud uuringu põhjal on Hansapangal võrreldes SEBga palju rohkem 65-74aastaseid kliente. Sellest vanusegrupist on 83 protsenti Hansapanga kliendid, 16 protsenti aga SEB kliendid.
Hansapanga suur osakaal seenioride segmendis tuleneb paljuski ajaloost, sest Hoiupangaga ühenemisel saadi endale eraisikutest ajalooline kliendibaas. "Vanematel inimestel on harjumuse tähtsus küllalt suur, seepärast juba olemasoleva pangasuhte vahetamine ei ole seenioride segmendis nii tavapärane," selgitas seenioride rohkust Hansapanga kliendiportfellis SEB Eesti Ühispanga juhatuse liige Riho Unt.
SEB Eesti Ühispank oli Undi sõnul küll esimene, kes tõi välja seenioride investeerimishoiuse, kuid lõviosa nende klientidest kuulub siiski nooremasse generatsiooni.
Hansapank tuli oma seeniorpakkumisega turule 2006. aastal.
"Kui vaadata Eesti vananevat elanikkonda, siis seeniorkliente on Eestis üldse palju ja väga suur osa neist omab Hansapangas kontot, siis me nagu tundsime, et see grupp vajab rohkem tähelepanu," rääkis Hansapanga seenioride valdkonna juht Maris Ojamuru. "Me võtsime tööle ka eakamad klienditeenindajad, kes olid seenioridele abiks nii pangaautomaadi kui ka internetipanga kasutamisel. Samuti oleme korraldanud seeniorite õppepäevi," loetles Ojamuru vanematele klientidele suunatud tegevusi.
Seeniorid on Ojamuru sõnul tublid hoiustajad ning ning muutumas üha aktiivsemateks pangaklientideks, kes tarbivad aina rohkem pangateenuseid.
SEB Ühispank näeb ühe oma peamise ülesandena just noorte hulgas tugeva positsiooni loomist ja hoidmist. "Noortele panustamine on pikaajalise strateegia üks alustalasid. Lojaalset kliendibaasi saab kasvatada vaid pangandusturule sisenevate uute klientide abil. Plussiks on tulevikus tänaseks kujunenud turuproportsioonide muutumine ja miinuseks investeeringu pikaajalisus," rääkis Unt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 31.01.25, 13:23
Puhastusteenused – mida tuleks koristuspartneri valimisel arvestada?
Puhas töökeskkond tõstab inimeste motivatsiooni, mõjub hästi produktiivsusele ning jätab ka klientidele ning külalistele hea esmamulje. Tööruumides veedame väga suure osa oma ajast ning mitte keegi meist ei tunne end hästi ruumides, kus on üldine puhtuse tase madal.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele