Delfi nõukogu esimees Ville Jehe ja Eesti
Telekomi juhatuse esimees Valdo Kalm ei usu, et nimevahetus võiks
Hansapangalt kliente röövida.
„See nimevahetus oli pikalt teada, ei usu, et kliente kaotab. SEB ei kaotanud nime vahetades ka kliente. Inimesed ei käitu nii emotsionaalselt, sest inimeste ja ettevõtete suhetes pankadega on rohkem dimensioone, kui see, kus kellegi konto on. Laenud, arvelduskrediit, õppelaenud jne - nende teise panka kolimine on suur peavalu. Kui inimene on juba varem paremaid pakkumisi saanud ja see oli viimane piisk, siis võib ta Hansapangast lahkuda, kuid ma usun, et need inimesed on juba läinud,“ vastas Delfi nõukogu esimees Ville Jehe.
„Ei arva, et kliente röövib, loeb muidugi kliendi kogemus ja see, kui kvaliteetne on teenindus. Ma ei arva, et nimevahetuse tõttu Hansapank kliente kaotaks,“ vastas Eesti Telekomi juhatuse esimees Valdo Kalm.
Aripaev.ee küsis täna, kas Hansapank võib nimevahetuse tõttu kliente kaotada?
Artikkel jätkub pärast reklaami