Kui eelmise aasta märtsis võeti arvele 895 uut sõiduautot, siis selle aasta märtsis 864 uut sõiduautot ehk vaid 3,5% vähem. Ehkki tegemist on langusega, annab tulemus tunnistust languse pidurdumisest. Näiteks 2009. ja 2010. aasta veebruari võrdluses (arevele võtmised vastavalt 792 sõiduautot ja 562 sõiduautot) on käärid suuremad ehk siis oli langus 29%. Vastavate jaanuaride võrdluses oli langus 25,2% ehk tasemelt 1017 tasemele 761.
Ühelt poolt on selle aasta märtsi puhul tegemist viimase kümne aasta viletsaima tulemusega. Parim märtsikuu uute sõiduautode arvele võtmisel oli aastal 2007, kui tulemuseks saadi 2812. Sellele tasmemele jääb tänavune märts alla 69,3%ga.
Teisalt aga ületab märtsis saavutatud tulemus selle aasta veebruari (562 sõiduautot) 53,7% ja selle aasta jaanuari (761 sõiduautot) 13,5%.
Kääride kahanemine võrreldes möödunud aasta sama perioodiga ja koguni selle aasta kahe alguskuu tulemuste ületamine lubab languse pidurdumise järel oodata siinse sõiduautoturu elavnemist, mida omakorda toetab iseloomulikult ka kevad.
Uutest sõiduautodest populaarseimaks osutus Renault Megane, teinegi koht on Renault' käes, sinna platseerus Renault Megane Scenic, kolmandaks jäi Škoda Octavia.
Veebruaris oli esikolmik nõks teine. Esikohal oli taas Renault Megane 68 autoga, teine oli Renault Laguna ja kolmas Hyundai Tucson 24 sõidukiga. Jaanuargi andis esikoha Renault Megane'ile 57 autoga, teine oli Dacia Logan 53 autoga ja kolmas Škoda Octavia 44 sõidukiga.