• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,00%6 600,35
  • DOW 300,00%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 221,02
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,08
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,00%6 600,35
  • DOW 300,00%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 221,02
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,08
  • 22.08.10, 12:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestlased õpetavad grusiine ja ukrainlasi liiklema

Välisministeerium toetab Gruusiale ja Ukrainale suunatud projekte, mille eesmärk on aidata mõlemal riigil selgitada jalakäijatele liiklusohutuse põhimõtteid.
Gruusiale suunatud SA Lõuna Koolituse projekti eesmärk on tõsta Gruusia liiklejate, eriti kooliõpilaste teadlikkust ohtudest liikluses ja sellest, kuidas neid vältida.
Projektis osalevad Tbilisi suuremad koolid, kuna enamus liiklusõnnetusi juhtub pealinnas või selle lähiümbruses.
Möödunud aastate jooksul on liiklusõnnetuste arv Gruusias kasvanud 1000 võrra. Paljud liiklusõnnetustes hukkunud jalakäijad on lapsed.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ukraina liiklusolukorra viimaste aastate statistika näitab, et teedel hukkub iga kahe tunni tagant inimene.
Ukraina liiklusmiilitsa poolt läbiviidud uurimuse kohaselt on pooltel juhtudel jalakäijatele otsasõitudest süüdi jalakäijad ning suurem osa neist liiklusõnnetustest juhtub pimedal ajal. Ukrainas ei ole helkuri kandmine kohustuslik.
Välisminister Urmas Paeti sõnul on Eestil pikaajalised kogemused liikluskasvatuse ja preventsiooni vallas.
"Soovime aidata Gruusial ja Ukrainal liiklusohutusealase kasvatuse ja selgitustööga tõsta jalakäijate teadlikkust turvalisest käitumisest liikluses. Eesti kogemus näitab, et helkuri kohustuslik kandmine pimedal ajal vähendab jalakäijatel riski sattuda liiklusõnnetusse," selgitas välisminister Urmas Paet põhjusi, miks ukrainlasi ja grusiine juhendama peab. 

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele