Eesti Ekspressi iPadi platvorm Ekspress Pro on meie jaoks äriprojekt, mille tasuvusperioodiks on maksimaalselt kolm aastat, kinnitas ASi Eesti Ajalehed turundusspetsialist Kairi Fimberg.
Eestis on hetkel kasutusel ligi 3000 iPadi. Eesti Ekspressi peatoimetaja Priit Hõbemägi ennustuse kohasel tõuseb järgmise aasta lõpuks – kui iPad meil juba ametlikult müügil on –, iPadi omanike arv 10 000-le, kellest Ekspress loodab lugejaiks värvata pooled. Ligipääs ühele lehenumbrile iPadis hakkab maksma 1,59 eurot. Korralik iPad ise maksab praegu alla tuhande euro ehk 15 000 krooni ringis.
Mis kasu loodab Eesti Ekspress iPadi platvormist saada, loe
Best Marketingist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!