Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Olle Horm tutvustab, kuidas konkurente alistada ja kasvada
Kuidas Maag Lihatööstus ja Maag Konservitööstus on konkurentsitihedal turul kasvatanud oma turuosa konkurentide arvel, räägib ettevõtete juht Olle Horm Äripäeva konverentsil.
Konkurendid ei loovuta ilma võitluseta grammigi, selgub 17. veebruaril Hormi ettekandest konverentsil "Ettevõtte kasvul pole piire".
Hormi sõnul on toiduainete turg olemuselt stabiilne, sest inimesed söövad hoolimata majanduse olukorrast ikka sama palju – tühja kõhtu me ei salli. Selleks, et stabiilsel ja ülitiheda konkurentsiga turul kasvada, tuleb kasvatada turuosa. Kuidas ja mis tegevustega kavatseb Maag Lihatööstus oma konkurentidest eristuda ja turuosa juurde võita, sellele Horm konverentsil keskendubki.
Eesti ühe suurima eksportööri ABB kauaaegne juht Bo Henriksson räägib 17. veebruaril Äripäeva konverentsil, milline on olnud ABB kasvamise lugu ja millist kasvu tulevikus plaanitakse.
Detsembris Estonian Airi sooduskampaaniaga umbe aetud veebikeskkonna cherry.ee looja Priit Tomp räägib eduteguritest, mis on viinud ettevõtte kiirele kasvule.
Prisma Peremarketi juht Janne Lihavainen räägib Äripäeva peatselt tuleval konverentsil Prisma eduvalemitest Eestis ja soovitab muuhulgas kriisi ajal erinevatesse konsultantidesse skepsisega suhtuda.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.