• OMX Baltic0,07%293,65
  • OMX Riga0,06%913,87
  • OMX Tallinn−0,09%1 960,66
  • OMX Vilnius0,1%1 232,15
  • S&P 5000,00%6 631,96
  • DOW 300,00%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,16%9 242,96
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,85
  • OMX Baltic0,07%293,65
  • OMX Riga0,06%913,87
  • OMX Tallinn−0,09%1 960,66
  • OMX Vilnius0,1%1 232,15
  • S&P 5000,00%6 631,96
  • DOW 300,00%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,16%9 242,96
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,85
  • 14.01.11, 13:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cherry looja jagab edu valemit

Detsembris Estonian Airi sooduskampaaniaga umbe aetud veebikeskkonna cherry.ee looja Priit Tomp räägib eduteguritest, mis on viinud ettevõtte kiirele kasvule.
Alles eelmisel aastal asutatud Cherry on arenenud jõudsasti, saavutades seitsme kuu käibeks 20 miljonit krooni ja tõusnud Facebookis Eesti populaarseimaks ärikategooria fännileheks enam kui 30 000 kasutajaga.
Cherry üks loojatest Priit Tomp räägib lisaks edu valemitele ka 2010. aasta suurimast trendist internetis ning sellest, milline võiks olla sotsiaalmeedia kasu ühele ettevõttele. Loe konverentsist "Ettevõtte kasvul pole piire".
Autor: 1706-aripaev

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele