Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
American Express kasseeris ilusa kasumi
Taas rohkem kulutavad ning paremini arveid tasuvad kliendid aitasid American Expressil saavutada neljandas kvartalis 49%-se kasumikasvu.
Krediitkaardifirma sõnul tõusis puhaskasum pärast eelisdividendide maksmist 1,05 miljardi dollarini ehk 88 sendini aktsia kohta. Aasta tagasi olid sama perioodi näitajad vastavalt 707 miljonit dollarit ja 60 senti aktsia kohta.
AmExi tulemus oleks isegi parem olnud, kuid firmal tuli tasuda 113 miljoni dollariline trahv seoses 500 klienditeeninduse töökoha kaotamisega. Trahvi mitte arvestades oleks kasum aktsia kohta tulnud 94 senti.
Ettevõtte neljanda kvartali käive tõusis 13% võrra, 6,49 miljardilt 7,32 miljardi dollarini. FactSet Researchi küsitletud analüütikud ootasid 7,28 miljardilise käibe juures kasumiks 95 senti aktsia kohta.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.