Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Barbie ja teised nukud kergitasid Matteli müüki
USA suurim mänguasjade tootja Matteli täna avaldatud kvartaliaruande kohaselt aitas ettevõtte käibekasvule kaasa nukkude, seal hulgas Barbie müük pühadeperioodil.
Mattle teatas, et puhaskasum kukkus aastataguselt 328,4 miljonilt 325,2 miljoni dollarini, aktsia kasumiks kujunes selles kvartalis 89 senti. Vaatamata langusele on tulemuse siiski positiivne, kuna eelmisel aastal kergitas kasumit ühekordne maksusoodustus. FactSeti poolt jälgitavad analüütikud ootasid keskmiselt aktsiakasumiks 86 senti.
Käive kerkis 9 protsenti 2,07 miljardilt 2,12 miljardi dollarini. Barbie müük kerkis 8 protsenti ning Fisher-Price’si käive 6 protsenti. Viimase aasta jooksul on näha, Barbie, kes hiljuti sai 50 aastaseks, on taas mutunud populaarseks laste seas.
Investorid võtsid mänguasjade tootja kvartalitulemused positiivselt vastu ning kolmapäeva pärastlõunaks on ettevõtte aktsiahind kerkinud 1,86 protsendi võrra 24,6 dollarini.
Ajalugu kordub: möödunud aasta 26. septembril esitleti Berliinis intrigeerivaid telefone Xiaomi 13T ja Xiaomi 13T Pro, tänavu, samuti 26. septembril ja samuti Berliinis esitles Xiaomi oma uusimaid telefone Xiaomi 14T ja Xiaomi 14T Pro.