"Ligi üheksa hektari suurusel maatükile kerkib logistika- ja teeninduskeskus pinnaga kuni 60 000m". See annab ammu otsitud võimaluse pakkuda meie klientidele uusi tooteid ja teenuseid ning lühendada tellimuste täitmise tähtaegu," märkis BLRT Grupi ja Elme Metalli juhatuse liige Igor Berman. "Oluliseks peame ka võimalust kasutada edaspidi metalli ja metalltoodete vedamiseks meretransporti," lisas ta.
Riia eelis on asukoht. Bermani sõnul kaaluti alternatiivina ka logistika- ja teeninduskeskuste ehitamist Tallinna ning Kaunasesse. Riia kasuks otsustati lähtudes tõsiasjast, et Baltimaades tegutsemiseks on see logistiliselt parim koht.
Praegu asub kinnistul tootmis- ja laohoone pinnaga 21 000 m", renoveeritud büroohoone pinnaga 7500 m" ning oma raudteeharu. Kinnistu vahetusse lähedusse rajatav liiklussõlm tagab hea ligipääsu autotranspordile.
Arengustrateegia paigas. "Juba praegu kasutame tootmishoonet laona, aasta lõpuks kavatseme aga saada logistikakeskuse tööle täiel määral. Järgmisel aastal peaks alustama tööd ka teeninduskeskus," ütles Berman. "Selle kaudu plaanime säilitada oma liidripositsiooni ning kasvatada meie ettevõtte osa Baltimaade metalliturul vähemalt praeguselt neljandikult kolmandikuni. Kõik vastavalt meie arengustrateegiale," rääkis ta.
Tõenäoliselt avab samal kinnistul oma keskuse ka vanametalli kokkuostu ja töötlemisega tegelev Refonda.
Autor: ÄP
Seotud lood
Kestlikkusaruandlus puudutab üha rohkemaid ettevõtteid, sest lisaks suurusest tulenevale kohustusele tekib raporteerimise vajadus ka tarneahela kaudu.
Hetkel kuum
Tagasi Äripäeva esilehele