• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Schibsted hoiatab nõrga reklaamituru eest

    Norra meediakontsern Schibsted tuli täna välja enam-vähem prognoosidele vastava kolmanda kvartali tulemusega, kuid hoiatas, et praeguses majanduskeskkonnas valitseb ebakindlus reklaamituru väljavaadete suhtes.

    „Kui ebakindel finantssituatsioon jääb kestma, mõjub see tõenäoliselt negatiivselt ka reklaamiturule,“ vahendab uudisteagentuur Reuters meediafirma kvartalitulemust.
    Aruandes tuuakse välja, et ajalehtede tiraaž on digitaalmeedia pealetuleku tõttu surve all. Samas oodatakse aga just online-tegevuses head kasvu.
    Schibstedi EBITDA (kulumieelne ärikasum) kahanes aastatagusega võrreldes 6% ja ulatus 531 miljoni Norra kroonini (Reutersi andmeil oli analüütikute keskmine kasumiootus 523 miljonit krooni).
    Schibstedi käive kasvas aga aastatagusega võrreldes 5% ja ulatus 3,38 miljardi Norra kroonini. Olulisel panuse andis online-sektor, mille kasv ulatus 18%ni.
    Schibsted on eraldi välja toonud ka Eesti Meedia kontserni (peamised käibeallikad Postimees, Kanal 2, Kroonpress) tulemused, millest nähtub, et kolmandas kvartalis kasvas meediakontserni käive võrreldes aastatagusega 3% ning ulatus 17 miljoni euroni.
    Samas on aga kahanenud EBITDA kasum 1,6 miljonilt 1,2 miljonile eurolei. Schibsted täpustab, et Eesti Meedia reklaamikäive on aastatagusega võrreldes 10% kasvanud, kuid ajalehtede-ajakirjade tiraažid kahanenud.
    Meediakontsern teatas, et keskendub jätkuvalt kuludele ja kasumlikkuse tõstmisele.
    Schibstedi aktsia on tõusnud täna Oslo börsil 4,8%, tasemeni 142 Norra krooni.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Neeme Korv: kui läheks antiutoopia asemel hoopis ... restorani
Kui leiame rohtu sügis- ja koroonamasenduse vastu, kasvatame endas enesekindlust ja suudame vastu seista ka antiutoopiale. Äripäeva arvamustoimetuse juht Neeme Korv pakub retsepti, mis lisaks toetab ettevõtlust.
Kui leiame rohtu sügis- ja koroonamasenduse vastu, kasvatame endas enesekindlust ja suudame vastu seista ka antiutoopiale. Äripäeva arvamustoimetuse juht Neeme Korv pakub retsepti, mis lisaks toetab ettevõtlust.
Dow Jones lõpetas nädala ajaloolise tipptulemusega
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis täna 0,21% ja sulgus 35 677,02 punktil, mis on ajaloo kõrgeim tulemus.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis täna 0,21% ja sulgus 35 677,02 punktil, mis on ajaloo kõrgeim tulemus.
Nädal raadios: Enefit Green, olümpiavõitja ja spordiajakirjaniku investeeringud ning kinnisvara flippimine
Lõppeval nädalal osutusid enim kuulatuteks hommikuprogrammides lahatud teemad – olümpiavõitja Gerd Kanteri investeeringud ning investor Toomase soovitused Enefit Greenist kasumi võtmiseks. Samuti kuulati saateid kinnisvara teemadel ning spordiajakirjanik Aet Süvari investeerimiskogemuse jagamisest.
Lõppeval nädalal osutusid enim kuulatuteks hommikuprogrammides lahatud teemad – olümpiavõitja Gerd Kanteri investeeringud ning investor Toomase soovitused Enefit Greenist kasumi võtmiseks. Samuti kuulati saateid kinnisvara teemadel ning spordiajakirjanik Aet Süvari investeerimiskogemuse jagamisest.
Raadiohommikus: olukord Lätis, Chemi-Pharmi uus tehas ja kõige edukamad turundajad
Reedeses raadiohommikus räägime värske turunduse TOPi võitjatega: külas on kommunikatsioonibüroo Powerhouse juht Janek Mäggi, reklaamiagentuuri Tank omanik Joel Volkov, meediaagentuuri Httpool Eesti juht Kerttu Talvik ja Postimees Grupi juht Toomas Tiivel.
Reedeses raadiohommikus räägime värske turunduse TOPi võitjatega: külas on kommunikatsioonibüroo Powerhouse juht Janek Mäggi, reklaamiagentuuri Tank omanik Joel Volkov, meediaagentuuri Httpool Eesti juht Kerttu Talvik ja Postimees Grupi juht Toomas Tiivel.