Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tõnis Palts: Saaremaa sild pole reaalne
Riigikogulane Tõnis Palts (IRL) kirjutas otsepostitusega saarlaste postkastidesse saadetud pöördumises, et Muhu ja mandri vaheline püsiühendus pole reaalne.
"Sillast unistamise asemel tuleb tegeleda praamiliikluse edasise korraldusega ja teha see saarlastele veelgi soodsamaks ja mugavamaks," kirjutas ta. Paltsu hinnangul peaksid autota reisijad tasuta üle saama ja pilet võiks kehtida ainult sõidukitele, kirjutab Saarte Hääl. Saarte elanike soodustused peavad jätkuma ja selle aasta eelarves on selleks raha ka olemas, märkis Palts.
Lisaks peaks tema arvates muutuma igapäevaseks lennuliiklus, sest hea transpordiühendus tagab selle, et võõrsil tööl käivatele saarlastele ei jääks kodusaar võõraks ja kaugeks.
Riik võiks selle raha, mis kuluks silla ehitamisele, paigutada Saare maakonda töökohtade loomiseks, ettevõtluse arendamiseks, teede ehitamiseks, noorte toetamiseks, ütles Saaremaa Laevakompanii omanik Vjatšeslav Leedo.
Saaremaa püsiühendus ei kuulu enam riiklike prioriteetide hulka. See pole enam põletav teema ja seda suuresti oluliselt paranenud praamiliikluse tõttu, selgub arengukavast “Eesti 2030+”, kirjutas Meie Maa.
Augusti lõpus hakkas Saue vallas Laagris tööle rahvusvahelise toiduainetööstuse Solina uus 15 000 ruutmeetrine moodne tootmiskompleks. Selleks, et tehase logistika oleks sujuv, kiire ning turvaline, tegi Forus koostöös ettevõttega GoSwift nutika turvalahenduse. Lisaks hoolitseb Forus kogu territooriumi turvalisuse ja nõrkvoolusüsteemide hoolduse eest.