• OMX Baltic−0,03261,62
  • OMX Riga0,63875,08
  • OMX Tallinn−0,091 695,84
  • OMX Vilnius0,28988,69
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 1000,658 234,44
  • Nikkei 225−0,4836 215,75
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,00100,24
  • OMX Baltic−0,03261,62
  • OMX Riga0,63875,08
  • OMX Tallinn−0,091 695,84
  • OMX Vilnius0,28988,69
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 1000,658 234,44
  • Nikkei 225−0,4836 215,75
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,00100,24
  • 16.01.12, 11:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Interbrand reastas maailma kõige kallimad brändid

Konsultatsioonifirma Interband avaldas täna maailma saja kõige väärtuslikuma kaubamärgi edetabeli, mida kroonib sarnaselt möödunud aastaga karastusjookide tootja Coca-Cola, mille brändi turuväärtuseks hinnati 71,86 miljardit dollarit.
2011. aastal on Interbrandi arvates suutnud oma kaubamärgi turuväärtust kõige enam kasvatada Apple, mis on tõusnud 17. kohalt kaheksandaks. Kümne astme võrra on oma kohta edetabelis parandanud aga Amazon.com (26. koht vs. 36. koht).
Kõige kehvemini on suurematest ettevõtetest läinud Nokial, mis on kaheksadalt kohalt langenud neljateistkümnendaks. Samas on kaubamärgi turuväärtust hinnatud kõrgemalt kui kogu ettevõtte turuväärtust (15,52 mld eurot).
Kümme kohta on aastaga edetabelis kaotanud nii Nintendo (48. koht vs. 38. koht) kui ka Yahoo! (76. koht vs. 66. koht).
Järgneb edetabeli esimene ots:1) Coca-Cola, 71,86 mld dollarit (kaubamärgi väärtuse kasv aastaga 2%)2) IBM, 69,91 mld dollarit (+ 8%)3) Microsoft, 59,09 mld dollarit (-3%)4) Google, 55,32 mld dollarit (27%)5) General Electric, 42,81 mld dollarit (0%)6) McDonald`s, 35,59 mld dollarit (6%)7) Intel, 35,22 mld dollarit (10%)8) Apple, 33,49 mld dollarit (58%)9) Disney, 29,02 mld dollarit (1%)10) HP, 28,48 mld dollarit (6%)11) Toyota, 27,76 mld dollarit (6%)12) Mercedes-Benz, 27,45 mld dollarit (9%)13) Cisco, 25,31 mld dollarit (9%)14) Nokia, 25,07 mld dollarit (9%)15) BMW, 24,55 mld dollarit (10%)16) Gillette, 24,00 mld dollarit (3%)17) Samsung, 23,43 mld dollarit (20%)18) Louis Vuitton, 23,17 mld dollarit (6%)19) Honda, 19,43 mld dollarit (5%)20) Oracle, 17,26 mld dollarit (16%)
Interbrand on oma edetabelisse kaasanud vaid börsifirmad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.09.24, 13:47
Solina uue tootmishoone turvalahendus muudab tehase töö sujuvaks ja hoiab kokku aega ning raha
Augusti lõpus hakkas Saue vallas Laagris tööle rahvusvahelise toiduainetööstuse Solina uus 15 000 ruutmeetrine moodne tootmiskompleks. Selleks, et tehase logistika oleks sujuv, kiire ning turvaline, tegi Forus koostöös ettevõttega GoSwift nutika turvalahenduse. Lisaks hoolitseb Forus kogu territooriumi turvalisuse ja nõrkvoolusüsteemide hoolduse eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele