• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 16.01.12, 11:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Interbrand reastas maailma kõige kallimad brändid

Konsultatsioonifirma Interband avaldas täna maailma saja kõige väärtuslikuma kaubamärgi edetabeli, mida kroonib sarnaselt möödunud aastaga karastusjookide tootja Coca-Cola, mille brändi turuväärtuseks hinnati 71,86 miljardit dollarit.
2011. aastal on Interbrandi arvates suutnud oma kaubamärgi turuväärtust kõige enam kasvatada Apple, mis on tõusnud 17. kohalt kaheksandaks. Kümne astme võrra on oma kohta edetabelis parandanud aga Amazon.com (26. koht vs. 36. koht).
Kõige kehvemini on suurematest ettevõtetest läinud Nokial, mis on kaheksadalt kohalt langenud neljateistkümnendaks. Samas on kaubamärgi turuväärtust hinnatud kõrgemalt kui kogu ettevõtte turuväärtust (15,52 mld eurot).
Kümme kohta on aastaga edetabelis kaotanud nii Nintendo (48. koht vs. 38. koht) kui ka Yahoo! (76. koht vs. 66. koht).

Artikkel jätkub pärast reklaami

Järgneb edetabeli esimene ots:1) Coca-Cola, 71,86 mld dollarit (kaubamärgi väärtuse kasv aastaga 2%)2) IBM, 69,91 mld dollarit (+ 8%)3) Microsoft, 59,09 mld dollarit (-3%)4) Google, 55,32 mld dollarit (27%)5) General Electric, 42,81 mld dollarit (0%)6) McDonald`s, 35,59 mld dollarit (6%)7) Intel, 35,22 mld dollarit (10%)8) Apple, 33,49 mld dollarit (58%)9) Disney, 29,02 mld dollarit (1%)10) HP, 28,48 mld dollarit (6%)11) Toyota, 27,76 mld dollarit (6%)12) Mercedes-Benz, 27,45 mld dollarit (9%)13) Cisco, 25,31 mld dollarit (9%)14) Nokia, 25,07 mld dollarit (9%)15) BMW, 24,55 mld dollarit (10%)16) Gillette, 24,00 mld dollarit (3%)17) Samsung, 23,43 mld dollarit (20%)18) Louis Vuitton, 23,17 mld dollarit (6%)19) Honda, 19,43 mld dollarit (5%)20) Oracle, 17,26 mld dollarit (16%)
Interbrand on oma edetabelisse kaasanud vaid börsifirmad.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele