• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 225−0,08%39 752,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,35
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 225−0,08%39 752,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,35
  • 16.01.12, 11:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Interbrand reastas maailma kõige kallimad brändid

Konsultatsioonifirma Interband avaldas täna maailma saja kõige väärtuslikuma kaubamärgi edetabeli, mida kroonib sarnaselt möödunud aastaga karastusjookide tootja Coca-Cola, mille brändi turuväärtuseks hinnati 71,86 miljardit dollarit.
2011. aastal on Interbrandi arvates suutnud oma kaubamärgi turuväärtust kõige enam kasvatada Apple, mis on tõusnud 17. kohalt kaheksandaks. Kümne astme võrra on oma kohta edetabelis parandanud aga Amazon.com (26. koht vs. 36. koht).
Kõige kehvemini on suurematest ettevõtetest läinud Nokial, mis on kaheksadalt kohalt langenud neljateistkümnendaks. Samas on kaubamärgi turuväärtust hinnatud kõrgemalt kui kogu ettevõtte turuväärtust (15,52 mld eurot).
Kümme kohta on aastaga edetabelis kaotanud nii Nintendo (48. koht vs. 38. koht) kui ka Yahoo! (76. koht vs. 66. koht).

Artikkel jätkub pärast reklaami

Järgneb edetabeli esimene ots:1) Coca-Cola, 71,86 mld dollarit (kaubamärgi väärtuse kasv aastaga 2%)2) IBM, 69,91 mld dollarit (+ 8%)3) Microsoft, 59,09 mld dollarit (-3%)4) Google, 55,32 mld dollarit (27%)5) General Electric, 42,81 mld dollarit (0%)6) McDonald`s, 35,59 mld dollarit (6%)7) Intel, 35,22 mld dollarit (10%)8) Apple, 33,49 mld dollarit (58%)9) Disney, 29,02 mld dollarit (1%)10) HP, 28,48 mld dollarit (6%)11) Toyota, 27,76 mld dollarit (6%)12) Mercedes-Benz, 27,45 mld dollarit (9%)13) Cisco, 25,31 mld dollarit (9%)14) Nokia, 25,07 mld dollarit (9%)15) BMW, 24,55 mld dollarit (10%)16) Gillette, 24,00 mld dollarit (3%)17) Samsung, 23,43 mld dollarit (20%)18) Louis Vuitton, 23,17 mld dollarit (6%)19) Honda, 19,43 mld dollarit (5%)20) Oracle, 17,26 mld dollarit (16%)
Interbrand on oma edetabelisse kaasanud vaid börsifirmad.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele