Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Briti parimad lehereklaamid
Jaanuari lõpus valiti Suurbritannias eelmise aasta parimad ajalehereklaamid.
Reklaamid valis välja ekspertidest koosnev žürii. Võitjate nimed said teatavaks Briti ajalehtede liidu auhinnakonkursi ANNA Awards (Awards for National Newspapers Advertising) auhinnagalal.
Aasta kampaania tiitli pälvis agentuur Wieden + Kennedy autotootjale Honda tehtud reklaamide eest. Parim reklaam kategoorias Best Use of Newspaper läks British Airwaysi reklaamide eest agentuurile BBH. Vaata neid reklaame Best Marketingi veebilehel.
Suurel osal tuleohutusülevaatuse kohuslastest on jätkuvalt ülevaatus tegemata. Päästeamet on viimasel ajal saatnud ettevõtetele hoiatusteateid. Foruse praktika näitab, et tihti pole ettevõtete juhid ja hoone haldjad kursis, millised tuleohutusnõuded peavad olema täidetud ning mis regulaarsusega tuleb seadmeid kontrollida. Valdavalt on murekohad objektidel sarnased.