Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Finnair saadab turistiklassi iseteenindusse
Lennufirma Finnair vähendab teeninduslaudu Helsingi Vantaa lennujaamas, kirjutab Yle Uutiset.
Finnairi teatel ei saa turistiklassi reisijad edaspidi teenindaja laua juures ennast lennule registreerida. Registreerida saab lennujaamas paiknevas automaadis, SMSiga või internetis.
Juba praegi on Finnairil ja teistel lennufirmadel automaate, kus reisijad end ise lennule kirja panevad ja kohvrid seejärel pagasipunkti viivad.
Aprillis-mais lisab Finnair Helsingisse veel registreerimisautomaate, täpsem ajakava pole veel paigas. „Saame aru, et automaatide kasutamine ei ole kõigile harjumusprane. Meil on lennuväljal tööl inimesed, kes aitavad reisijatel automaate kasutada,“ selgitas Finnairi klienditeeninduse juht Minna Toiviainen.
Praegu registreerivad end ise lennule umbes pooled Finnairi reisijad.
Kuidas Sul täna suhted sülearvutiga on? Kõik sujub ja ei pane seda tähelegi? Super! Või oled hoopis teinud järjekordse sunnitud pausi, et hangunud arvutile restart teha? Või videokohtumiselt pidevalt lahkunud ja uuesti liitunud, sest samal ajal Exceli avamine käib arvutile üle jõu?