• OMX Baltic0,16262,01
  • OMX Riga1,28877,04
  • OMX Tallinn0,041 697,48
  • OMX Vilnius0,26988,71
  • S&P 5001,165 471,05
  • DOW 301,240 829,59
  • Nasdaq 1,1616 884,6
  • FTSE 100−0,398 238,48
  • Nikkei 225−0,1636 159,16
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,00100,99
  • OMX Baltic0,16262,01
  • OMX Riga1,28877,04
  • OMX Tallinn0,041 697,48
  • OMX Vilnius0,26988,71
  • S&P 5001,165 471,05
  • DOW 301,240 829,59
  • Nasdaq 1,1616 884,6
  • FTSE 100−0,398 238,48
  • Nikkei 225−0,1636 159,16
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,00100,99
  • 07.03.12, 12:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Läti legend: maksuamet huvitub kliendikaartidest

Lätis levivad kuuldused, et kaubanduskeskuste kliendikaardi info jõuab otse maksuametisse, kirjutab News2biz Latvia.
Kuulduste järgi on Läti maksuametil otsene juurdepääs supermarketite kliendikaardiinfole. Selleks on loodud arvutiprogramm, mis otsib automaatselt isikuid, kes kulutavad rohkem kui ametlikult teenivad.
Nii Läti maksuamet kui suuremad kaubandusketid eitavad selliste programmide kasutamist. Maksuamet väidab, et pole kliendikaartidelt saadavat infot veel kasutanud, sest see pole just mõjusaim viis maksupettusi tuvastada.
Siiski möönab Läti maksuamet, et kui on kahtlus, et isik on maksupettur, peaks mõjuva põhjenduse korral olema võimalik kliendikaardi infole ligi pääseda. Seda infot saab hiljem kohtus tõendina käsitleda. Kuid Maksuamet kinnitab, et automaatne arvutiprogramm on linnalegend.
Kuid kuuldused ja maksuameti avaldus, et kliendikaardi infot võiks erandjuhtudel kasutada, tekitab klientides muret. Samuti annab maksuamet oma kavatsuste kohta ebapiisavat infot ja see üksnes külvab spekulatsioone.
Kaubanduskeskused on samuti häiritud, sest nii hakkaksid ostjad kliendikaartidest loobuma või esitaksid teadlikult valeandmeid.
Jaemüüjad on seni väitnud, et nendeni pole jõudnud ühtegi kliendikaardi uurimistaotlust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele