See on kiireim auto, mille Ferrari on kunagi ehitanud. See on kõige võimsam. Sele hind on 1,4 miljonit dollarit, mis teeb selle ka kõige kallimaks.
Kuid isegi, kui sul oleks raha, ei saaks sa tõenäoliselt LaFerrarit. See on välja müüdud.
“See auto saab olema autotööstuse etalon,” sõnas Ferrari Põhja-Ameerika president ja tegevjuht Marco Mattiacci. “Uskumatu disaini ja Itaalia pärandi kombinatsioon teevad sellest autost maailma kuumima auto praegusel hetkel.”
Autot esitleti esmakordselt USA rahvuslikus televisioonis, kus
Artikkel jätkub pärast reklaami
Mattiacci sõnas, et nende plaan oli ehitada kõigest 499 LaFerrarit ja müüa ainult 120 autot USAs, kuid kõik on juba välja müüdud.
LaFerrari on Ferrari esimene superauto enam kui aastakümne jooksul peale 2002. aastal välja lastud Enzot.LaFerrari on tehnoloogiaime, millel on semihübriidmootor, mis on kombineeritud 12 silindrist, 6-liitrisest sisepõlemismootorist ja elektrimootorist, mis loovad kombineeritud 960 hobujõudu.
Auto suudab vähem kui 3 sekundiga saavutada 100 km/h kiiruse ning selle tippkiirus on 354 km/h.
LaFerrari on ka osa uuest strateegiast, mille kohaselt Ferrari soovib oma brändi ja selle autosid muuta veelgi eksklusiivsemaks.
Ettevõte teatas, et sellel aastal plaanitakse ehitada vaid 7000 autot, eelmisel aastal toodeti autosid 300 võrra enam. Novembrikuu seisuga oli ettevõtte aastatulu kasvanud enam kui 6% 2,3 miljardile dollarile ja kasum kuni 20% 350 miljonile dollarile.
Mattiacci sõnas, et jõukad kliendid näevad Ferrarisid kui investeeringuid – eriti seetõttu, et Ferrari vanade kollektsioonimudelite hinnad kasvavad kohutava kiirusega.
1967 Ferrari N.A.R.T. Spider müüdi näiteks sellel suvel 27,5 miljoni dollari eest, muutes selle kõige kallimaks Ferrariks, mis iial oksjonil on müüdud.
Kümme aastat tagasi maksis Enzo 650 000 dollarit ning nüüd müüakse sama mudelit umbes 2 miljoni dollari eest, sõnas Mattiacci. LaFerrari hind kujuneb tõenäoliselt samasuguseks.