Greg Reichmann peaks kaevandama kivisütt Xstrata Austraalia Queenslandi osariigis. Selle asemel loob ta aga tunneleid maailma kallima kontoripinna ja Londoni hedge-fondide rajooni all Londonis Mayfairis, vahendab Bloomberg.
32aastane Reichmann on vaid üks mitmesajast endisest kaevurist, kes ehitab Crossraili raudteevõrgusõlme, mis ühendab maailma kasutatavamat lennujaama Heathrowd West Endi meelelahutuspiirkonna ja Londoni City ja Canary Wharfi kontoritega. See 15 miljardi naelane ehitus on Euroopa suurim ehitusprojekt.
Crossraili projektijuhi abi Reichmann kinnitab, et see töö on palju puhtam kui söe kaevandamine, ehkki tuleb võidelda konveierilintide müraga, mis veavad muda, savi ja pinnast eemale 25 meetri sügavusest tunnelist Hyde Parki all.
London on maailma esimene linn, kus 150 aastat tagasi avati allmaaraudtee.
118kilomeetrine raudtee saab 250meetrised reisijaplatvormid ning see hakkab teenindama kuni 48 rongi tunnis, millest igaüks veab kuni 1500 reisijat. Kui raudtee 2018. aastal avatakse, suurendab see Londoni raudteevõimekust kümne protsendi võrra.
Heathrow lennuväljalt peaksid lennureisijad jõudma Canary Wharfi finantspiirkonda umbes 40 minutiga, mis on tubli ajavõit võrreldes praeguse tunniga.
Seotud lood
Augusti lõpus hakkas Saue vallas Laagris tööle rahvusvahelise toiduainetööstuse Solina uus 15 000 ruutmeetrine moodne tootmiskompleks. Selleks, et tehase logistika oleks sujuv, kiire ning turvaline, tegi Forus koostöös ettevõttega GoSwift nutika turvalahenduse. Lisaks hoolitseb Forus kogu territooriumi turvalisuse ja nõrkvoolusüsteemide hoolduse eest.
Enimloetud
4
Lembit Lump: ei tohiks keegi kuri olla
5
Omanik kaebas Viimsi valla kohtusse
Viimased uudised
Kuidas juhtida bürood, kus ei ole inimesi?
Hetkel kuum
Ennustab riigivõlakirjadele vähest kauplemist
Omanik kaebas Viimsi valla kohtusse
Tagasi Äripäeva esilehele