• OMX Baltic−0,05%309,35
  • OMX Riga−0,09%869,03
  • OMX Tallinn−0,03%2 077,8
  • OMX Vilnius0,03%1 210,02
  • S&P 5000,4%5 912,17
  • DOW 300,28%42 215,73
  • Nasdaq 0,39%19 175,87
  • FTSE 100−0,11%8 716,45
  • Nikkei 2251,88%38 432,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,39
  • OMX Baltic−0,05%309,35
  • OMX Riga−0,09%869,03
  • OMX Tallinn−0,03%2 077,8
  • OMX Vilnius0,03%1 210,02
  • S&P 5000,4%5 912,17
  • DOW 300,28%42 215,73
  • Nasdaq 0,39%19 175,87
  • FTSE 100−0,11%8 716,45
  • Nikkei 2251,88%38 432,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,39
  • 14.05.13, 10:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

"Uudiskirjad on kasutud"

Eelmise nädala koolitusel "Kogu tõde müügist" ütles Soome Aalto ülikooli müügiprofessor Petri Parvinen vastuseks kuulaja küsimusele, et uudiskirjad on tema hinnangul kasutud, kui need ei ole saatjale kohandatud.
Vaadake, mida vastas Parvinen CRM-i, hinnasoodustuste, "vana kooli" klientide ja e-kirjadele vastamise lubatud ajapiiri kohta SIIN

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele