Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Helmehaldjas: uudiskiri peab sisaldama sooduspakkumisi

    Candidus OÜ ehk ehtetravikute e-poe helmehaldjas.ee omaniku Tarmo Lausingu sõnul on nende kogemus selline, et vähem reageeritakse tavalistele uudiskirjadele kui sellistele, kus sisalduvad sooduspakkumised.

    Eelmise nädala koolitusel "Kogu tõde müügist" ütles Soome Aalto ülikooli müügiprofessor Petri Parvinen vastuseks kuulaja küsimusele, et uudiskirjad on tema hinnangul kasutud, kui need ei ole saatjale kohandatud.
    "Mis puudutab uudiskirju, siis massiline robotlik uudiskirjade saatmine ei ole ilmselt tänapäeval enam kõige efektiivsem turundamise võte. Uudiskirjal peab olema selge sisu ja voolav sõnastus. See peab sisaldama kas uute toodete tutvustust, mingi muu kliendi jaoks olulist uudist vms," kommenteeris Lausing.
    Lausingu sõnul on veel parem, kui uudiskiri sisaldab väga konkreetset sooduspakkumist, soovitavalt võimalikult suure soodustusprotsendiga.
    Helmehaldjas.ee on algusest alates ehk 2006. aastast pööranud tähelepanu internetireklaamile. "Alguses olime aktiivsed käsitööfoorumites, sotsiaalvõrgustikes, tegelesime uudiskirjade ja isegi pressiteadete saatmisega. Kõik aastad on ostetud reklaami peamises käsitööhuviliste portaalis isetegija.net," rääkis Lausing.
    Samuti on helmehaldjas.ee teinud püsivat reklaami ajakirjas Käsitöö, mis ilmub neli korda aastas. "Viimased kaks aastat ilmub see ajakiri ka Soomes, kus oleme samuti ennast reklaaminud. Samuti on meie reklaam ilmunud Minu Käsitöös, Pere ja Kodus, Kodukirjas, Eesti Ekspressis ning eriväljaannetes," loetles Lausing.
    Lisaks osaleb Helmehaldjas 2007. aastast aktiivselt  väliüritustel ja laatadel. "Türi lillelaat, Hauka laat, Vastseliina laat, Luige laat, Mardilaat jne," loetles Lausing. Mullu novembris osales ettevõte esimest korda Helsingis Soome mardilaadal. "Tippaegadel, aastatel 2009-2010 oli meie laadakavas umbes 30 väliüritust aastas," tõdes Lausing.  
    Möödunud aastast kasutavad nad sihtotstarbelist reklaami Facebookis, seda nii Eesti kui ka Some klientidele, ja ka kampaania korras. "Selline reklaam toob reaalselt jälgitavaid külastusi ning internetipoe tellimusi. Samal ajal loob ajakirjas reklaamimine üldist tuntust ja mainet ning aktiviseerib kundesid. See on ehk niiöelda kaudse mõjuga reklaam," tõdes Lausing ja lisas, et veebis toimib reklaam rohkem otsekontakti saamise eesmärgil.
    Telereklaam tuntuse ja usaldusväärsuse suurendamiseks. "Aastatel 2007-2012 oleme korduvalt teinud koostööd naistesaadetega ning reklaaminud helmehaldjas.ee poodi tele-eetris, näiteks Kanal 2 ja TV3," märkis Lausing. Pärast telereklaami eetrisseminekut oli kohe märgata oluliselt suurem külastuste arv internetipoes.
    Turundamine läbi õpitubade. "Kogu tegutsemisaja on Helmehaldjas korraldanud õpitubasid, mis on suurepäraseks toodete tutvustamise kohaks ning mis suunavad kliente uusi tehnikaid proovima ja seeläbi ka tarbima," lausus Lausing. "Õpitoad toimuvad nii meie enda ruumides või on neid tellitud mujale erinevatele üritustele."
    Kui küsitleda seltskonnas suvalisi inimesi, siis iga teine Eesti naine on Helmehaldjast midagi kuulnud, rääkis Lausing: "Kes ei ole jõudnud ostuni, on käinud lihtsalt internetilehel uudistamas."
    Helmehaldja meeskond on seisukohal, et suurendada tuleb reklaami internetis ning järk-järgult vähendada paberreklaami hulka. "Samuti tuleb pidevalt korraldada kliendikampaaniaid, saates informatsiooni meili teel ning Facebooki kaudu," tõdes Lausing. Lisaks on neil plaanis mõned uued reklaamimeetodid otse Soome sihtgrupile, kuid neid ei soostunud Lausing veel avaldama.
    Kõige õnnestunuma rahakulutuse näidet tuues ütles Lausing: "Kõige õnnestunum on igasugune internetireklaam!" Tema sõnul peab õnnestunud internetireklaam tooma kodulehele koheseid külastusi - kui seda ei juhtu, siis reklaam järelikult ei toimi.
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Ain Kivisaar: kolm soovitust uuele linnavõimule
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
USA turuindeksid lõpetasid nädala korraliku tõusuga
Aktsiaindeksid sulgesid kauplemisnädala roheliselt ja kvartalitulemuste infokeerises on palju mitmekülgseid teadaandeid, mis turu aktiivselt liikuma on pannud.
Aktsiaindeksid sulgesid kauplemisnädala roheliselt ja kvartalitulemuste infokeerises on palju mitmekülgseid teadaandeid, mis turu aktiivselt liikuma on pannud.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Uus tehnoloogia hirmutab? Madalal rippuvad digiõunad toovad kiire võidu
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Raport Ukrainast: nädal on olnud pingeline
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Oodatud tõusu eelõhtu: kinnisvaraturg lükkas täiskäigu sisse
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.