• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kõlaritootja Audes elustas RETi kaubamärgi

    Jõhvis asuv elektroonikafirma Audes omandas unarusse jäänud kaubamärgi RET, et müüa oma kõlareid koduturul taskupärasema hinnaga.

    Firma Audes juht Igor Tjurin rääkis Põhjarannikule, et nutikamad melomaanid Itaaliast kiitlesid, et võivad osta Eestisse sõiduks lennukipileti, ööbida siin kallis hotellis ja ikka on kasu sees, kui nad oma luksuskõlarid siit ostavad.
    Audese partnerid läänes aga said pahaseks, kui säärane hinnavahe pärast euro kasutuselevõttu Eestis välja tuli, ja firma seati valiku ette, kas müüa oma kaupa läänes odavamalt või tõsta kauba hind Eestis samale tasemele.
    Augustist valmivadki RETi kaubamärgi all kõlarid, mis on poole odavamad Audese analoogidest, aga ei jää neile grammi võrragi alla. Kõlarite hinnaklass on 300-600 eurot ja kuni Audes/RET leiab partneri, kes neid Eestis müüma hakkab, saab neid tellida otse tehasest.
    OÜ RET asutati 1935. aastal raadiovastuvõtjate tootmiseks. Lühikese ajaga kasvas RET Eesti suurimaks raadiotööstuseks, möödudes toodangumahult kõigist seni sel alal tegutsenud ettevõtetest. Pärast natsionaliseerimist 1940/41 ühendati  RETiga suuremad konkurendid ARE ja Standard-Raadio ning Tartu Telefonivabriku raadioosakond.
    Ajalooline RET läks kõige kaduva teed 1995. aastal ja nüüd sai Tjurin kaubamärgi taas kasutusse võtta.
    Audes on algusest peale tootnud nii kõlareid kui trafosid. Praegu töötab Audeses 70 töötajat. Eksklusiivsed ja käsittööna valminud Audese kõlarid on kasutusel paljude jõukate inimeste kodudes üle maailma.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tarmo Ulla: kui kukud, tõuse ja proovi uuesti!
Arvamuskonkursi Eduka Eesti toetaja, Swedbank Eesti juhatuse liige, eraisikute panganduse juht Tarmo Ulla teeb üleskutse panustada konkursile ideedega, mis aitavad suunata meie noori rohkem tegelema huviharidusega, et väärtustada meeskonnatööd.
Arvamuskonkursi Eduka Eesti toetaja, Swedbank Eesti juhatuse liige, eraisikute panganduse juht Tarmo Ulla teeb üleskutse panustada konkursile ideedega, mis aitavad suunata meie noori rohkem tegelema huviharidusega, et väärtustada meeskonnatööd.
Meta jääb vähemalt Nasdaqil esialgu Facebookiks edasi
Nime Meta Platformsiks vahetanud Facebook kaupleb veel mõnda aega Nasdaqi börsil vana sümboli FB all.
Nime Meta Platformsiks vahetanud Facebook kaupleb veel mõnda aega Nasdaqi börsil vana sümboli FB all.
Põllumajandustootjate TOP: olukord on pinev, aga samas ka põnev
Tänavuse Põllumajandustootjate TOPi võitnud teraviljatootja Aru Põllumajanduse OÜ arendusjuhi Karl Lindami sõnul on olukord põllumajandussektoris pinev, ent samas ka põnev.
Tänavuse Põllumajandustootjate TOPi võitnud teraviljatootja Aru Põllumajanduse OÜ arendusjuhi Karl Lindami sõnul on olukord põllumajandussektoris pinev, ent samas ka põnev.
Digi-Eesti lööb Dubai Expol laineid burgeriga
Dubai maailmanäitusele Expo 2020 läks iga riik oma looga. Eesti sõnum on olla maailma kõige edasijõudnum digiühiskond, kuid muljet avaldab ka eestlaste burger.
Dubai maailmanäitusele Expo 2020 läks iga riik oma looga. Eesti sõnum on olla maailma kõige edasijõudnum digiühiskond, kuid muljet avaldab ka eestlaste burger.