Saab läks pankrotti 2011. aasta detsembris, kuid selle ostis eelmisel aastal ära Hiina-Rootsi investeerimisgrupp National Electric Vehicle Sweden (NEVS).
Saabi saatus on viimastel aastatel olnud keeruline. Kui 1989. aastal ostis General Motors 50protsendilise osaluse Saabist ning omandas täieliku kontrolli 2000. aastal, siis pärast GMi pankrotikaitse avaldust 2009. aastal oli Ameerika autotootja sunnitud Saabist loobuma. GM müüs Saabi Hollandi autotootjale Spyker, mis eelmise aasta juunis müüs Saabi edasi NEVSile.
Praegu toodetakse tagasihoidlik kogus autosid. Saabi kõneisiku Mikael Östlundi sõnul ei ole nad suuri prognoose teinud. „Me ei taha anda lubadusi või teha prognoose, mida täita ei suuda,“ ütles ta.
Saab 9-3 Aero Sedan on bensiinimootoriga mudel, kuid elektrimootoriga versioon peaks juba varsti turule jõudma.
Eesti riigi julgeolek sõltub igaühe panusest ja ka ettevõtetel on oma osa mängida. Tööandjal on võimalik mitmeti kaasa lüüa, näiteks säilitades reservõppekogunemistel osalejate töötasu, pakkudes reservistidele soodustusi, võimaldades vaba aega või kodust töötamise võimalust, kui elukaaslane on õppekogunemisel.