Tarbijakaitseametile on nädala jooksul kaebuse esitanud mitu tarbijat, kelle väitel ei täida autokool Autokool24 (Horizontrans OÜ) nende ees võetud kohustusi.
Tarbijad kaebavad, et Autokool24 esindaja ei ole alates 15. septembrist ilmunud kohale sõidutundidesse ega teinud lõppastme koolitusi kokkulepitud ajal, samuti ei ole jagatud teavet sõidutundide ja koolituste ärajäämise kohta. Nii tarbijad kui ka tarbijakaitseamet on püüdnud saada kontakti Autokool24 esindajaga, kuid telefonikõnedele ja e-kirjadele keegi ei vasta.
Samuti on tarbijad vihjanud, et Autokool24 juhatuse liikmele kuuluva teise autokooliga Pirita Liikluskoolitus lepingut sõlmida soovides esitatakse leping ja arve Horizontrans OÜ nimel. Mõlema ettevõttega seotud juhatuse liige oli eelmisel aastal tarbijakaitseameti ja avalikkuse tähelepanu all seoses autokooliga e-Autokoolitus, mis ei täitnud tarbijatega sõlmitud lepinguid ega tagastanud tarbijatele raha saamata jäänud teenuste eest.
Amet soovitab kõnealuste ettevõtetega lepingu sõlmimisel arvestada selle infoga ning kõhkluse korral tehingut mitte sõlmida.
Seotud lood
Poola Keskpank oli kolmandas kvartalis juba teist kvartalit järjest maailma suurim kullaostja ning üldiselt on märgata Ida-Euroopa riikide aktiviseerumist kullaturul, selgub Maailma Kullanõukogu (WGC) avaldatud andmetest.