Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Turundusõppejõud: reklaam on nõme!

    Samamoodi nagu oleme muutunud tundetuks selle suhtes, et USAs toimuvad massitulistamised, oleme muutunud ka tundetuks reklaami suhtes, ütles turundusõppejõud Scott Galloway Helsingis toimuval ärikonverentsil Nordic Business Forum.

    “Kui me märkame mõnd Nike reklaami, siis see on üksnes sellepärast, et see on vähem nõme kui kõik teised reklaamid,” rääkis Galloway.
    Ta tõi näiteks televisiooni, mis tema hinnangul teeb oma viimaseid hingetõmbeid. USAs on tema sõnul kukkunud 30 sekundi pikkuse reklaami hind vähemalt 3%. Samas näitas Galloway uuringut, kus Netflixi kasutajatelt küsiti, kas nad oleks valmis teenuse kasutamist jätkama, kui sinna ilmuks reklaamid. Selgus, et 74% vastajatest sel juhul loobuksid.

    Turundusprofessor New Yorgi ülikooli Sterni ärikoolis

    Õpetab brändistrateegiat ja digiturundust

    Nõustab digistrateegia teemal brände alates LVMHst ja Chanelist, lõpetades Four Seasoniga

    E-kaubandusettevõtte Red Envelope asutaja

    Galloway oli välja otsinud Soome Netflixi populaarseimad telesarjad, kuvas neid ekraanil ja märkis, et need on vaatajate lemmikud sellepärast, et neid ei sega reklaamid. Ta tõi võrdlusena ujumise. “Kui sa lähed ujuma, on see alguses ebamugav, vesi on külm ja märg, võtab aega, et uue olukorraga harjuda. Aga kui sa saad rütmi sisse, siis see on mõnus. Samamoodi on sarjade vaatamisega. Kuid televisioonis tähendab see, et iga 11 minuti tagant urineerib keegi basseini, mistõttu pead sa ujumise pooleli jätma ja ootama, kuni saad uuesti jätkata ja uuesti rütmi kätte,” rääkis Galloway.
    Ta näitas numbreid ka meediaväljaannete kohta, kust selgus, et näiteks Business Insider teenib reklaame näidates inimese pealt 55 dollarisenti. “Ma annan teile 60 senti, palun keerake lihtsalt need õudsed reklaamid kinni!” teatas Galloway. Veel rääkis ta telesarjast “Moodne perekond”, mis teenib teles reklaame näidates inimese pealt 43 dollarisenti, kuid maksab iTunesi poes 2.99 dollarit ja inimesed on valmis selle summa välja käima, et saaks ühe episoodi segamatult lõpuni vaadata.
    Galloway tõdes, et kõige kiiremini kasvavad brändid ei reklaami ennast üldse. Ta tõi näiteks Pariisi hotelli Les Bains, mis postitas David Bowie surma järel foto, millel artist oli nende hotellis koos oma abikaasaga. See pilt hakkas sotsiaalmeedias noorte seas levima, misjärel Galloway tunnistas, et see tekitas temas soovi seal hotellis ööbida, kuigi ta ei vali kunagi hotelle, millest ta pole varem kuulnud.
    Samuti on muutunud tema sõnul meie eelistused selles, kuidas omale lemmiktooteid valime. “Sinu uus lemmikbränd on see, mida Google või Amazon sulle ütleb,” sõnas ta.
  • Hetkel kuum
Ain Kivisaar: kolm soovitust uuele linnavõimule
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
USA turuindeksid lõpetasid nädala korraliku tõusuga
Aktsiaindeksid sulgesid kauplemisnädala roheliselt ja kvartalitulemuste infokeerises on palju mitmekülgseid teadaandeid, mis turu aktiivselt liikuma on pannud.
Aktsiaindeksid sulgesid kauplemisnädala roheliselt ja kvartalitulemuste infokeerises on palju mitmekülgseid teadaandeid, mis turu aktiivselt liikuma on pannud.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Uus tehnoloogia hirmutab? Madalal rippuvad digiõunad toovad kiire võidu
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Raport Ukrainast: nädal on olnud pingeline
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Oodatud tõusu eelõhtu: kinnisvaraturg lükkas täiskäigu sisse
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.