Äripäeva kontsernis alustas sisuturundusagentuur

Äripäeva meediakontsernis alustas iseseisva üksusena sisuturundusagentuur Bonnier2B, mille eesmärk on teenindada ärikliente.  Foto: PantherMedia/Scanpix
Äripäev • 23. jaanuar 2017
Jaga lugu:

Jaanuaris alustas iseseisva äriüksusena tegevust Äripäeva meediakontserni kuuluv sisuturundusagentuur Bonnier2B, uue üksuse eesmärk on teenindada ärikliente, kes soovivad jutustada oma ettevõtte lugu.

„Igal ettevõttel on lugu, edukamad on selle üles leidnud ja turundusvankri ette rakendanud, teisi saame kontseptsiooni loomisel aidata,“ lausus Bonnier2B strateegiajuht Villy Paimets.

Bonnier2B loovjuhi Kirke Klemmeri sõnul võeti agentuuri luues malli selles valdkonnas tegutsevatelt maailma tuntumatelt meediaorganisatsioonidelt, näiteks Bonnieri ettevõtete gruppi kuuluv sisuturundusagentuur Spoon tegutseb edukalt Rootsi, Soome ja Norra turul.

Ka hakkab Bonnier2B pakkuma sisuturundusalaseid töötube ja koolitusi.

Bonnier2B on Äripäev ASi iseseisev äriüksus, mis pakub äriklientidele sisuturundusteenuseid, sh ettevõtete, nende omanike-juhtide-töötajate, toodete-teenuste tutvustused, sisuturundusartiklid, eriväljaanded, ettevõtete-asutuste siselehed, kliendiajakirjad, messikataloogid, reklaamtrükised, brošüürid, otsepostitused, video- ja fotojutustused ning kujundus.

Vaata seoseid nende isikute ja firmadega:
Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas