Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tuntud hotelliportaal teeb Baltikumi kõnekeskuse
arvutiFoto: Scanpix/Reuters
Hotelli- ja kodumajutust vahendav Booking.com avab Vilniuses klienditeeninduse kõnekeskuse.
Kõnekeskuse avab Hollandist pärit firma Booking aprillis 2018 ning see saab olema nende jaoks Baltimaade enim, selgub pressiteatest. Firma plaanib 2018. aasta lõpuks kõnekeskusesse tööle võtta ligi 200 inimest, lähima nelja-viie aasta eesmärk on kuni 900 inimest.
Vilniuse kõnekeskus on Booking.com-i jaoks üheksas kõnekeskus Euroopas ja 18. kogu maailmas. Vilniuse üksus osaleb ööpäevaringses teeninduses nii külastajatele kui majutuspartneritele, kasutades selleks mitmeid kanaleid, sealhulgas sissetulevaid kõnesid, e-kirju ja sõnumeid. Bookingul ja selle kohalikel üksustel on üle maailma enam kui 7000 klienditeenindajat.
Töökohti pakutakse nii operatiivjuhtidele kui ka klienditeenindajatele, kes hakkavad töötama klientidega kogu maailmast ja pakuvad teenust mitmetes keeltes, nende hulgas vene, saksa, inglise, poola, eesti ja leedu keeles.