Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    BaltCap müüb aasta ettevõtte hiinlastele

    Lennukeid hooldava Magnetic MRO müügihind on 43 miljonit eurot. Foto: Andres Haabu

    BaltCap koos vähemusaktsionäridega müüb 43 miljoni euro eest lennuhooldusfirma Magnetic MRO Hiina ettevõttele Guangzhou Hangxin Aviation Technology.

    Tehingu lõpuleviimine on planeeritud märtsi lõppu, kui osapooled on täitnud kõik vajalikud regulatiivsed nõuded. Äripäev kirjutas Magnetic MRO müügist eelmise aasta oktoobris. 
    Magnetic MRO tegevjuht Risto Mäeotsa sõnul on juhtkond aktiivselt otsinud võimalusi laieneda Aasiasse, mis on lennunduses suurima potentsiaaliga kasvav turg. Hangxini asukohta ja teenuste portfelli näeb Mäeots hea täiendusena, mis loob uusi ärivõimalusi.
    BaltCapi partner ja Magnetic MRO nõukogu esimees Kristjan Kalda nimetas tehingut BaltCapi ajaloo suurimaks ja edukaimaks. 
    Hangxini asepresident Lv Haibo ütles, et toetab Magnetic MRO soovi keskenduda jätkuvalt oma olemasolevate klientide väärtuse suurendamisele ja globaalsele laienemisele.
    Magnetic MRO pakutav teenus maksab 0,5 miljonit eurot. Ettevõtte juht Risto Mäeots rääkis Äripäeva Raadio saates Fookuses, millised on ettevõtte kasvuväljavaated. Kuula saadet siit:
    Magnetic MRO AS on kommertslennukeid hooldav ettevõte, mille EAS valis mullu oktoobris aasta ettevõtteks. Tallinna lennuväljal paiknevates angaarides teeb ettevõte põhjalikku ehk baashooldust Boeing 737 ja Airbus 320 lennukitüüpidele ning värvib lennukeid. Eraldi teenusena pakutakse lennukihoolduse oskusteabe müüki ja liinihooldusteenust ehk lennukite kiirhooldust välismaa lennujaamades.
    Guangzhou Hangxin Aviation Technology on eraettevõte peakorteriga Guangdongi provintsis, Hiinas, mis pakub lennukikomponentide hooldust. Hangxin hooldab üle 20 erineva lennukitüübi komponente ja teenindab enam kui 50 lennuettevõtet Aasias, Lähis-Idas, Euroopas ja Põhja-Ameerikas. Hangxin on noteeritud Shenzheni börsil ja selle turuväärtus ületab 700 miljonit eurot. Juhtkonnale kuulub 46% ettevõttest, koos töötajatega 61%.
    Guangzhou Hangxin Aviation Technology käive oli 2016. aastal 420 miljonit jüaani ehk 54 miljonit eurot. Mullu kolmandas kvartalis teatas Šanghai börsil noteeritud ettevõte, et käive oli 108 miljonit jüaani ehk 14 miljonit eurot ja kasum 2,4 miljonit eurot, käibekasv kõikus mullu 9 ja 25 protsendi vahel.
    Magnetic MRO teenis 2016. aastal 50,5 miljoni eurose käibe juures 2,5 miljonit eurot kasumit. Tänavu oli maksuameti käibemaksudeklaratsioonide põhjal ettevõtte konsolideerimata käive esimese kolme kvartaliga kasvanud juba 58,5 miljonile eurole.
  • Hetkel kuum
Artur Praun: ettevõtted hakkavad varem või hiljem omaenda digiprügisse uppuma
Ei ole mõistlik ega jätkusuutlik säilitada kõiki andmeid lihtsalt seepärast, et pilveruumi juurdehankimine on äärmiselt lihtne. Kahjuks aga praegu just sinnapoole liigutakse, kirjutab Elisa ärikliendiüksuse juht Artur Praun.
Ei ole mõistlik ega jätkusuutlik säilitada kõiki andmeid lihtsalt seepärast, et pilveruumi juurdehankimine on äärmiselt lihtne. Kahjuks aga praegu just sinnapoole liigutakse, kirjutab Elisa ärikliendiüksuse juht Artur Praun.
Tesla juhi Hiina visiit kergitas aktsia hinda
Tesla juht Elon Musk sõlmis Hiinas lepped, mis aktsia hinna täna New Yorgis kiirelt kerkima panid.
Tesla juht Elon Musk sõlmis Hiinas lepped, mis aktsia hinna täna New Yorgis kiirelt kerkima panid.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Esimesed naised, kes purustasid investeerimismaailmas klaaslae
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Tuntud ettevõtte turundusjuht leevendas Mihkel Raua süütunnet
Neste Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste ütles konvrentsil “Password 2024” esinedes, et roheliste tarbimisvalikute puudumisel peaks süüdi tundma ettevõte, kes ei paku alternatiive.
Neste Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste ütles konvrentsil “Password 2024” esinedes, et roheliste tarbimisvalikute puudumisel peaks süüdi tundma ettevõte, kes ei paku alternatiive.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Valmistoidutootja tuli kahjumist välja
Valmistoidutootja Usin-TR suurendas eelmisel aastal käivet ja jõudis üle mitme aasta tagasi kasumisse.
Valmistoidutootja Usin-TR suurendas eelmisel aastal käivet ja jõudis üle mitme aasta tagasi kasumisse.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.