• Jaga lugu:

    Keda peaks Facebooki uudisvoo muudatus murelikuks tegema?

    Äripäeva digiturunduse osakonna juht Andrus KiiskülaFoto: Andres Haabu

    Äripäeva digiturunduse osakonna juhi Andrus Kiisküla sõnul vähendab Facebooki lubatav muudatus ettevõtete postituste levikut.

    Eile hõikas Facebook välja värske uudisvoo muudatuse, mis on juba paljudel tekitanud ärevust ja küsimusi, kirjutas Kiisküla oma blogis. Pealkirjad nagu “Facebook ZERO?”, “The news feed change is big”, "RIP Facebook news feed for publishers" aitavad sellele kindlasti kaasa.
    Kiisküla märkis, et ideaalis peaks see muudatus tooma inimesi lähemale nende sõprade ja pereliikmete kirjutatud tähendusrikastele postitustele, ja küsis, paljudes peades kerkinud küsimuse: mida see tähendab ettevõtte Facebooki-lehele?
    "Suure tõenäosusega sinu lehe postituste levik väheneb veelgi," andis ta ka lohutu vastuse, lisades, et postituste leviku vähenemise pärast ei ole vaja suure tõenäosusega väga muretseda, kui sinu loodud sisule reageeritakse ja seda just sõpradevahelistes diskussioonides.
    Kiisküla sõnul ei ole see esimene kord, kui Facebook ütleb, et hakkab eelistama kasutajatega seotud tegevusi. 2016. aasta suvel tuli suur teade, et Facebook hakkab kasutajate loodud sisu ettevõtete loodud sisust ettepoole seadma. Ka aasta varem oli teema kuum, kui räägiti kasutajate ja lehekülgede sisu tasakaalust, loetleb ta. "Kummagi uuenduse puhul polnud tegelik mõju suur ja kes enne seda muudatust edukad olid, nägid oma postituste levikus kas väga väikest muudatust või ei olnud seda üldse," võttis ta varasema kokku.
    "Aeg näitab, kui palju tulev uuendus tegelikult ettevõtete postituste levikut mõjutama hakkab. Praegu  on detaile vähe ja küsimusi palju," leidis Kiisküla.
    Tema sõnul on orgaanilise sisu levik langevas trendis ka ilma selle uuenduseta. "On ettevõtteid, mis ei jõua juba ammu mittemakstult fännideni, ja on ettevõtteid, kes teevad seda edukalt ka pärast muudatust. Aeg jälle kohaneda ja muutuda," tõdes Kiisküla.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Erkki Kubber: kas järgmised ükssarvikud võiksid olla miljardilise väärtuse asemel hoopis miljardi inimese aitajad?
Mis oleks, kui hakkaks ükssarvikuks nimetama hoopis ettevõtet, mis suudab positiivselt mõjutada miljardit inimest või hoopis istutada miljard puud, küsib Sotsiaalsete Ettevõtete Võrgustiku juhatuse liige Erkki Kubber.
Mis oleks, kui hakkaks ükssarvikuks nimetama hoopis ettevõtet, mis suudab positiivselt mõjutada miljardit inimest või hoopis istutada miljard puud, küsib Sotsiaalsete Ettevõtete Võrgustiku juhatuse liige Erkki Kubber.
Enefit Greeni aktsiaga kauplejad ummistasid internetipangad
Enefit Greeni aktsiatega kauplemine oli niivõrd aktiivne, et see tekitas probleeme nii LHV internetipangas kui Tallinna börsi kodulehel.
Enefit Greeni aktsiatega kauplemine oli niivõrd aktiivne, et see tekitas probleeme nii LHV internetipangas kui Tallinna börsi kodulehel.
Energiavaesus ähvardab muutuda reaalsuseks
Euroopa Komisjoni Eesti esinduse juht Keit Kasemets tõdes, et teatud hinna juures muutub enrgiavaesus Euroopa riikides väga suureks probleemiks.
Euroopa Komisjoni Eesti esinduse juht Keit Kasemets tõdes, et teatud hinna juures muutub enrgiavaesus Euroopa riikides väga suureks probleemiks.
Poplauljast suurärimeheni: Enefiti krabanud investorid kavatsevad aktsiaid kõvasti hoida TOP: 1333 suuremat investorit
Neljapäeval kauplemist alustava Enefit Greeni aktsionäride nimekirjast leiab tuntud ärimehi ja poliitikuid, aga ka meelelahutusest tuntud nimesid.
Neljapäeval kauplemist alustava Enefit Greeni aktsionäride nimekirjast leiab tuntud ärimehi ja poliitikuid, aga ka meelelahutusest tuntud nimesid.