• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,01%8 823,96
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,77
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,01%8 823,96
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,77
  • 22.01.18, 08:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vähi sai sadamaplaaniga valitsuselt korvi

Aasta alguses küsis Sillamäe sadama nõukogu juht Tiit Vähi valitsuselt sadama reisiterminali rajamiseks viis-kuus miljonit eurot, et panna käima Kotka ja Sillamäe vahele ro-ro- ja reisilaev.
Tiit Vähi
  • Tiit Vähi
  • Foto: Raul Mee
Möödunud nädalal kutsus Vähi ühise laua taha Soome äridelegatsiooni, mitu Eesti linnapead ja regionaalminister Jaak Aabi, kuid viimane ei jõudnudki Sillamäele, põhjendades seda puhkusega, kirjutas Postimees.
Aabil poleks kohale tulnutele häid sõnumeid ka olnud, sest riik ei suuda seda projekti toetada - Postimehega rääkinud majandusminister Kadri Simson leidis, et Eesti ja Soome vahelise laevaliini toetust ei peaks Vähi küsima mitte Tallinnast, vaid Brüsselist.
Vähi kinnitas, et on valmis ise laeva ostma või rentima, et liin käima panna, kuid ootab, et riik aitaks rajada korraliku taristuga reisikai. "Kui see saab olema, siis leiame või asutame ise ettevõtte, mis hakkab laevaliini opereerima. Kui riik investeerib, siis me ehitame kai. Kui ei investeeri, siis tegeleme teiste projektidega," ütles ta Postimehele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kui Kunda sadama omanik suudab leida investori, siis pole välistatud, et 2020. aasta paiku alustab laevaliiniga hoopis Sillamäe konkurent, kirjutas Postimees.
Loe lähemalt Postimehest.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 15 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele