Artikkel
Pärnu Juhtimiskonverents 2018
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    O'Leary: toome siia 2 miljonit reisijat aastas

    Ryani juht Michael O'leary täna Pärnus.Foto: Urmas Kamdron

    Pärnu Juhtimiskonverentsil esinenud Iiri lennundusärimehe Michael O'Leary sõnul peaks eesmärk olema tuua siia ühe aastaga 2 miljonit reisijat ja see on saavutatav.

    Michael O'Leary osaleb esinejana täna ja homme Pärnus toimuval juhtimiskonverentsil. Veel esinevad näiteks TransferWise'i asutaja ja juht Taavet Hinrikus, notar Priidu Pärna, KIA autodisainer Björn Koop, Tallinna-Helsingi tunneli eestevedaja Peter Vesterbacka, kunstiteadlane Linnar Priimägi ja paljud teised. Äripäeva vahendab uudiseid ürituselt veebis täna ja homme.

    O'Leary kinnitas, et Eestis ja e-Eestis käib liiga vähe inimesi ja süüdi on selles see, et me ise ei reklaami ennast piisavalt. Kaks miljonit reisijat aastas oleks tema sõnul viisakas eesmärk ja see oleks Iiri mudelit kopeerides ka saavutatav.
    Eestisse tuli O'Leary enda sõnul Euroopa Liidu Euroopa Komisjoni transpordi peadirektori Henrik Hololei mahitusel (kellel omakorda palus O'Learyt korduvalt siia kutsuda Äripäev - toim). "Mind ei kutsutud siia, mind ajas siia Henrik Hololei, kes on ainus eestlane, keda ma tean ja kellest pean ka väga lugu. Ta on juba mitu aastat rääkinud, et peaksin siia tulema. Arvasin, et tulen konverentsile Tallinnasse, 20 minuti kaugusele lennujaamast, aga tuli välja, et tuleb poolteist tundi Pärnusse sõita. Kui see kõrvale jätta, tuli välja, et Eesti on siiski fantastiline maa, nagu Vahemeremaa!"
     
    Juba 24 aastat maailma juhtivat odavlennufirmat Ryanair juhtinud O'Learyt teatakse kui ekstravagantset ja suure suuga halastamatut kulukärpijat. Pärnu juhtimiskonverentsil seisis ta esimest korda Eesti juhtide ees ja rääkis, et tahab domineerida Euroopa lennundust, seejärel maailma lennundust ja siis minna Elon Muski kallale ja domineerida galaktikatevahelist lennuruumi.
    O'Leary sõnul Ryanair teinud revolutsiooni selles, mida tähendab odavlend ja hea teenindus. Tänavu tahetakse Eestis kasvada 30%. “Oleme majanduse ja tursimi mootor kõrvalistes kohtades nagu Iirimaa ja Baltimaad,” sõnas ta. Kui mullu oli siinne lendude täpsuse tase 88%, siis saavutada tahetakse rohkem, kuid süüdi selles on kohalike lennundustöötajate puudus. "Tahame madalamaid lennujaamatasusid kasvule vastutasuks ja saame siis omakorda pakkuda väiksemaid hindu oma klientidele," segitas ta ärimudelit.
    Loe pikka eksklusiivintervjuud täna hommikul O'Learyga siit.
Seotud lood

Karl Märka: piirame põhiseadusega riigikapitalismi „Kuidas mitte investeerida: 1001 näidet avalikust sektorist“
Piirame põhiseadusega ära, kui suure osa SKTst võib avalik sektor moodustada, kirjutab Karl Märka arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Piirame põhiseadusega ära, kui suure osa SKTst võib avalik sektor moodustada, kirjutab Karl Märka arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Ülevõtupakkumine pani suure tankerifirma aktsia taanduma
Ühe maailma suurima tankerifirma Euronavi aktsia kukkus Brüsseli börsil pärast suuromaniku ülevõtupakkumise lõppu 9,1%.
Ühe maailma suurima tankerifirma Euronavi aktsia kukkus Brüsseli börsil pärast suuromaniku ülevõtupakkumise lõppu 9,1%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: nonii, tibulilled, kas tulete taas? Äripidaja intervjuu oma töötajatega
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks tuletas vahelduseks meelde ajakirjaniku ametit pidades omandatud intervjueerimisoskused ning usutles oma sõpru, kellega koos ta on osaühingut Suur M jooksutanud. On’s tal uuel hooajal putkas üldse kedagi peale tema enda?
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Kogemuslugu: kui minu ettevõtte väärtused enam minuga ei ühti
Kuidas edasi, kui ettevõtjana avastad, et õhinaga loodud firma sinuga enam samu tõekspidamisi ei jaga?
Kuidas edasi, kui ettevõtjana avastad, et õhinaga loodud firma sinuga enam samu tõekspidamisi ei jaga?
Sõudmise kaheksapaat kui meeskonnatöö musternäide
Sõudmise kaheksapaadilt on meeskonnatöö kohta nii mõndagi õppida. Kuidas spordimehe sihikindlus ettevõtlusesse edukalt üle viia?
Sõudmise kaheksapaadilt on meeskonnatöö kohta nii mõndagi õppida. Kuidas spordimehe sihikindlus ettevõtlusesse edukalt üle viia?
Uutele sõidukitele hakatakse väljastama keskkonnapasse
Sel kolmapäeval kiitis Euroopa parlament heaks uued ELi eeskirjad, mille eesmärk on vähendada sõiduautode, kaubikute, busside, veoautode ja haagiste heitkoguseid. Ühe uue meetmena nähakse ette uutele sõidukitele keskkonnapasside väljastamist, kirjutavad Logistikauudised.
Sel kolmapäeval kiitis Euroopa parlament heaks uued ELi eeskirjad, mille eesmärk on vähendada sõiduautode, kaubikute, busside, veoautode ja haagiste heitkoguseid. Ühe uue meetmena nähakse ette uutele sõidukitele keskkonnapasside väljastamist, kirjutavad Logistikauudised.
Hullumeelne seiklus: autoga läbi Euroopa ja Aafrika
Ühel päeval tekkis sõpradel hullumeelne idee osaleda rallil, mis viib nad läbi Euroopa ja Aafrika, kirjutavad Lääne-Virumaa Uudised.
Ühel päeval tekkis sõpradel hullumeelne idee osaleda rallil, mis viib nad läbi Euroopa ja Aafrika, kirjutavad Lääne-Virumaa Uudised.
Järgmine Soome ehitusfirma andis pankrotiavalduse sisse
Soome ehitusfirma Puukoti viis reedel kohtusse pankrotiavalduse, ettevõtte käive ulatus alles hiljuti 45 miljoni euroni, kirjutas Kauppalehti.
Soome ehitusfirma Puukoti viis reedel kohtusse pankrotiavalduse, ettevõtte käive ulatus alles hiljuti 45 miljoni euroni, kirjutas Kauppalehti.
Üha enam inimesi käib tööl autoga, ühistransport ja jalutamine jäävad kaugele maha
Viimase kahekümne aastaga on jalgsi tööl käijate osatähtsus langenud ligi poole võrra, ühistransporti kasutatakse vähem ja autoga sõidetakse rohkem. Statistikaameti analüütik Tea Vassiljeva vaatas andmetele otsa ja uuris, kuidas on eestlaste töölkäimise harjumused viimastel kümnenditel muutunud.
Viimase kahekümne aastaga on jalgsi tööl käijate osatähtsus langenud ligi poole võrra, ühistransporti kasutatakse vähem ja autoga sõidetakse rohkem. Statistikaameti analüütik Tea Vassiljeva vaatas andmetele otsa ja uuris, kuidas on eestlaste töölkäimise harjumused viimastel kümnenditel muutunud.