Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Realo: Taxify tankla ei saa teistest odavamat kütust pakkuda

    Circle K peadirektor Kai Realo sõnul paistab Taxify teade oma tankla avamisest olevat turundusnüke, kuna tanklat omab ja opereerib ehk kütust müüb seal Olerex ning teenindatakse peamiselt Taxify enda juhte. Samuti ei usu Realo, et tanklas saaks kütus olla soodsam kui mujal.

    Kai Realo Mustamäe Circle K tanklas.Foto: Andras Kralla
    Taxify väidet, et konkurentsi element lükatakse uue tankla puhul hinnastamisest välja, ei saa Realo hinnangul võtta tõsiselt. "Vabas turumajanduses ei saa konkurente välja lülitada, sest nad on olemas ja reageerivad samal turul tegutsevale konkureerivale ettevõttele igal juhul, sõltumata selle suurusest, asukohast või kaubamärgist. Kütuse hind sõltub alati üleilmsest toote hinnast, riiklikest maksudest ja kohapealsest konkurentsist. Eesti turg on Euroopas üks konkurentsitihedamaid ning kütusemüügi marginaalid seetõttu pea olematud," märkis Realo.

    Äripäev avaldas hiljuti suure ülevaateloo sellest, kuidas kujuneb nafta hind ning kuidas mõjutab maailmaturu hind siinset hinda. Loe lähemalt SIIT.

    Seega peaks kliendid tema hinnangul suhtuma soodsaima hinna lubadusse ettevaatlikult – kui üksik automaatjaam mingeid hinnamuudatusi teeb, reageerivad sellele kohe ka teised kütusemüüjad ning lubadus kaotab piirkonnas kehtivuse. "Nii juhtus ka täna hommikul, kus kõik suuremad kütusemüüjad, välja arvatud Olerex ise, oma müügihindu Tallinnas langetasid ning seda isegi madalamale tasemele kui Taxify," toonitas Realo.
    Olerex kannab ise kulud
    "Taxify ütleb, et nemad selles automaatjaamas mootorikütuselt ei plaani kasumit teenida, vaid nende sissetulek tuleb vedamisteenuselt. Samas ka selles jaamas tuleb kellelgi seda korras hoida, sinna tuleb kütust vedada, seal tuleb seadmeid hooldada ja kaasajastada ehk kuskilt ja millegi arvel peab selleks vajalik investeering tulema. Ja kuna seda tanklat ei oma ega opereeri Taxify, siis antud juhul kannab need kulud Olerex," märkis ta.
    Realo hinnangul on kütuse hind tanklates niivõrd sarnane, et kliendid teevad valiku pigem muude kriteeriumite alusel. "Klient tuleb hea asukohaga teenindusjaama, kus talle pakutakse läbipaistva ja ausa tarneahelaga kütust, mille päritolus ja kvaliteedis võib ta alati kindel olla. Kuivõrd jätkusuutlik selline virtuaaloperaatori teema mootorikütuste jaemüügiturul on, seda on hetkel keeruline hinnata. Mobiilside valdkonnas elati see etapp läbi üle kümne aasta tagasi ja see jäi vaid umbes aasta kestnud projektiks. Ka hinnatundlikud kliendid on tavapärased tarbijad, kõigi oma ootuste ja vajadustega ning ka neid tuleb teenindada parima võimaliku kvaliteediga," sõnas Circle K peadirektor.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Kui Mars kutsub: Musk soovib 55,8 miljardit Tesla varadest
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.