Priit Pokk • 27. jaanuar • 1 min
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Eduka e-müügi lihtsad võtted

Tavapärast poodides käimist asendab üha rohkem internetis ostlemine. Nii on e-poed muutunud jaekaubanduse lahutamatuks osaks – kliendi meelitamiseks enda juurde saab aga järgida lihtsaid põhimõtteid.

E-poe loomisel on kõige tähtsam mõelda kasutajasõbralikkusele.  Foto: EPA

"Laias plaanis ütlen, et jaekaubanduses on e-pood muutumas sama tähtsaks, nagu juba 15–20 aastat tagasi vaadati ettevõtete veebilehe olemasolu," rääkis digiagentuuride Levipro ja Wink arendusjuht Ants Liivat Äripäeva raadio saates "Kasvukursil". "Jaekaubanduses on praegu sama trend: peab olema veebiväljund ning kui tahad tõsisema kauplemise peale mõelda, on e-pood vajalik," lisas ta.

Täispikkuses näevad seda lugu Äripäeva tellijad.

Oled tellija, kuid ei pääse lugema?Vaata siia

Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt