• OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,94%6 032,98
  • DOW 300,84%42 551,64
  • Nasdaq 1,45%19 688,85
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,07
  • OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,94%6 032,98
  • DOW 300,84%42 551,64
  • Nasdaq 1,45%19 688,85
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,07
  • 26.06.19, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

David Beckham tegi Eesti saunatootjale 300 000 euro suuruse kingituse

Eesti saunatootja Iglucraft sai üleilmselt tuntuks jalgpallistaarile David Beckhamile iglusauna müümisega. Ettevõtte juht Priit Kallas ütles Äripäeva raadios, et nimekate klientide tasuta reklaam õpetas talle kaht: tuleb julgeda küsida ja mõelda suurelt.
Saunatootja Iglucraft juht Priit Kallas toodetavas iglusaunas. Ettevõtte tootmishoone asub Leies.
  • Saunatootja Iglucraft juht Priit Kallas toodetavas iglusaunas. Ettevõtte tootmishoone asub Leies.
  • Foto: Elmo Riig / Sakala / Scanpix
David Beckhamil on Instagramis üle 55 miljoni jälgija. Sotsiaalmeediakanalit analüüsiva ettevõtte Hopper andmeil võiks temalt tasulise postituse tellimine maksta ligi 300 000 eurot. Iglucraft sellist summat välja käima aga ei pidanud, rääkis ettevõtte juht Priit Kallas Äripäeva raadio saates „Ideest kasumini“. Staar tuli Eesti tootjale appi ja postitas lihtsalt küsimise peale.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele